موسسه اروپایی: بروکسل وحشیانه قواعد خود در برخورد با پناهندگان را نقض می نماید

به گزارش ورزش من و تو، رئیس نهاد ابتکار ثبات اروپا با اشاره به رفتار خشونت آمیز و وحشتناک اتحادیه اروپا با پناهجویان که نقض قوانین این اتحادیه است از بروکسل خواست درباره این رفتار خود بازنگری کند.

موسسه اروپایی: بروکسل وحشیانه قواعد خود در برخورد با پناهندگان را نقض می نماید

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، گیرالد کناوس، رئیس نهاد ابتکار ثبات اروپا (ESI) از بروکسل بازنگری در سیاست پناهندگان را درخواست نموده و بیان کرد که اروپاییان با خشونت وحشتناکی قواعد شخصی خود را می شنمایند.

وی اتحادیه اروپا را به رفتارغیر قانونی با پناهندگان متهم نموده و از آلمان به عنوان رئیس دوره ای اتحادیه اروپا خواست به خاتمه این شرایط یاری کند.

این مقام آلمانی اضافه نمود: ما نباید کنوانسیون پناهندگان را که سال آینده هفتادمین سالگرد خود را جشن می گیرد نادیده بگیریم.

وی که در تبادل نظر با برلینر سایتونگ سخن می گفت توضیح داد: این وحشتناک است که ما امروز می بینیم اروپاییان با چه خشونتی قواعد شخصی خود در مبارزه با پناهجویان را می شنمایند.

این مقام اروپایی با اشاره به شرایط فاجعه بار و پر ازدحام اردوگاه های پناهندگان در جزایر یونان تاکید نمود که در پس این شرایط احتمالا یک سیاست بازدارندگی و ایجاد وحشت نهفته است. پناهجویان مانند زندان در این منطقه اسیر شده اند. آن ها به دلیل قرنطینه کرونایی ماه هاست که اجازه خروج ندارند. این رفتاری تحقیر آمیز است.

وی از آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان درخواست کرد که از اعتبار کنوانسیون پناهندگان سازمان ملل حمایت کند. وی گفت: آلمان می تواند همراه با یونان راهکار بهتری پیدا کند.

کناوس همچنین هماهنگ نماینده توافق بین اتحادیه اروپا و ترکیه نیز هست. بر اساس این توافق ترکیه خود را موظف نموده پناهجویانی که به وسیله ترکیه و به صورت غیر قانونی به یونان سفر می نمایند را برگرداند. ترکیه به ازای عمل به تعهدات خود در این توافق نامه از اتحادیه اروپا یاری اقتصادی دریافت می نماید.

البته ترکیه اخیرا به دلیل عمل نکردن اروپا به تعهدات اقتصادی خود در این توافق، اتحادیه اروپا را تهدید نموده که مرزهای خود را برای هجوم پناهجویان به سمت اروپا باز می نماید.

حالا کناوس از اتحادیه اروپا یاری های بیشتر به آنکارا برای ادغام و هماهنگی پناهندگان سوری را درخواست نموده است.

این مقام اروپایی تاکید نمود که در ترکیه شمار پناهندگان سوری سالانه به تنهایی به وسیله زاد و ولدها حدود 100 هزار نفر افزایش می یابد.

وی خواهان یاری بیشتر بخصوص به میلیون ها پناهنده از منطقه ادلب سوریه شده و گفت: این واقع بینانه نیست که ما انتظار داشته بشیم ترکیه بدون یاری های بیشتر اتحادیه اروپا در این بحران شهروندان یونانی را برگرداند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1062

به "موسسه اروپایی: بروکسل وحشیانه قواعد خود در برخورد با پناهندگان را نقض می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه اروپایی: بروکسل وحشیانه قواعد خود در برخورد با پناهندگان را نقض می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید