خبرنگاران استاندار فارس: کارگران و کارآفرینان سربازان خط مقدم جنگ مالی هستند

به گزارش ورزش من و تو، شیراز-خبرنگاران-استاندار فارس با اشاره اینکه دشمنان در سال های اخیر در حوزه مالی فشارهای فزاینده ای بر کشورمان اعمال کردند، گفت: با شناخت برنامه های دشمن باید راهکارهای مناسب برای مقابله با آن در نظر گرفته گردد و کارگران و کارآفرینان استان فارس و کشور در این جبهه سربازان خط مقدم هستند.

خبرنگاران استاندار فارس: کارگران و کارآفرینان سربازان خط مقدم جنگ مالی هستند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران عنایت الله رحیمی، سه شنبه در جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه و همایش تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه های بهداشت کارگری برتر استان فارس در شیراز، به شرایط امروز کشور و وجود تحریم های ظالمانه اشاره و اعلام کرد: دشمنان این کشور با اعمال این تحریم ها، سفره و معیشت مردم را هدف قرار داده اند و شیوع بیماری کرونا نیز این شرایط را دشوارتر نموده و آسیب زیادی بر مولفه های مالی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور و دنیا وارد نموده است.

وی، کوشش همه کارگران و فراورینمایندگان برای شکست توطئه های مالی دشمنان را شایسته والاترین تقدیرها دانست و افزود: جامعه کارگری، کارآفرینی و فراوریگران، سربازان خط مقدم مقابله با سیاست های خصمانه استکبار هستند و در این شرایط با مقاومت جانانه خود، موجب شکست سیاست های استکبار شده اند و بی شک جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای رهبری از این پیچ خطرناک هم سرافراز بیرون خواهد آمد.

استاندار فارس بیان داشت: در سال های اخیر، نامگذاری شعار سال به صورت متوالی در حوزه اقتصاد و فراوری، نشان دهنده این موضوع است که به درستی رهبر معظم انقلاب چالش های پیش رو را تشخیص داده اند و کشور را در این راستا ریل گذاری نموده اند.

رحیمی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، ریل گذاری مقابله با تهدیدهای مالی سال های اخیر بوده است تا علاوه بر پاسخ مناسب به تهدیدها، کشوربه سمت پیشرفت و تکامل حرکت کند و در نهایت برای مردم رفاه و آسایش به ارمغان آورده گردد.

وی، با بیان اینکه جهش فراوری در نتیجه کوشش های کارآفرینان، سرمایه گذاران و جامعه کارگری استان فارس به طور عملی در سال 99 محقق شده است، گفت: در بخش کشاورزی، صنعت ،معدن، تجارت و بازرگانی موفقیت های ارزشمندی در سال های اخیر نصیب استان فارس شده به گونه ای که اشتغال در این استان شرایط مناسبی دارد و میزان بیکاری فارس از سال 92 تا به امروز کاهش یافته و صادرات این استان نیز رو به رجحان رفته است.

به گفته رحیمی، در 2 سال گذشته نیز موفقیت هایی برای این استان کسب شده و فارس را به استان برترین ها تبدیل نموده است.

وی افزود: در زمینه محصولات صنعتی و کشاورزی، برای نخستین بار فارس به عنوان صادر نماینده شمش آلومینیوم، کربنات سدیم، فولاد، مواد شیمیایی و کود، خدمات فنی و مهندسی در سطح کشور شناخته شده و این اهداف جز در سایه کوشش جامعه کار و فراوری این استان محقق نمی شد.

استاندار فارس همچنین خطاب به جامعه کار و فراوری استان فارس گفت: فکر و ایده خلاق، ریسک پذیری، آموزش و مطالعه از جمله مواردی است که باید مدنظر کارگران و کارفرمایان این استان قرار داشته باشد تا با افکار مثبت و متمرکز بهترین عملکرد در این حوزه محقق گردد.

رحیمی افزود: جامعه بالنده و فراوریگر کارگری و کارفرمایی استان فارس نیز بهترین عملکرد را در مدیریت بیماری کرونا داشته است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره و اعلام کرد: باید کسانی که مقبولیت، دانش و تجربه دارند در این عرصه حاضر شوند و شرایط به گونه ای مدیریت گردد که تمام کسانی که زیر پرچم جمهوری اسلامی و با اعتقاد به ولایت فقیه زندگی می نمایند در این رویداد مهم امکان داشتن کاندیدای مورد نظرشان را داشته باشند و در این صورت، افزایش مشارکت نیز محقق خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد 1400 برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1483

به "خبرنگاران استاندار فارس: کارگران و کارآفرینان سربازان خط مقدم جنگ مالی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار فارس: کارگران و کارآفرینان سربازان خط مقدم جنگ مالی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید