عبور قربانیان هند از مرز 400 هزار نفر، اتحادیه آفریقا: اروپا یک دوز واکسن هم به ما نداده است

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران-شمار مبتلایان به بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس جدید در دنیا تا به امروز به 183 میلیون و 430 هزار و 335 نفر رسیده و مرگ سه میلیون و 971 هزار و 636 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

عبور قربانیان هند از مرز 400 هزار نفر، اتحادیه آفریقا: اروپا یک دوز واکسن هم به ما نداده است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،فرایند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-19 که تا به امروز در 220 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته است، ادامه دارد و این بیماری همچنان در جهان قربانی می گیرد.همچنین بنابر تازه ترین آمارها تا به امروز 167 میلیون و 937 هزار و 345 نفر از مبتلایان به کووید-19 بهبود یافته اند.

آمریکا تا به امروز با بیش از 34.5 میلیون مبتلا و بیش از 620 هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-19 واقع شده است.

هند نیز با آمار بیش از 30.4 میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی واقع شده است و آمار مبتلایان به کووید-19 در برزیل هم از 18.6 میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از 520 هزار و هند با بیش از 400 هزار جانباخته بالاترین آمار قربانیان کووید 19 را در این فهرست جهانی گزارش داده اند.

پس از آن ها نیز کشورهای مکزیک و پرو بیشترین تعداد قربانیان این بیماری را در جهان ثبت نموده اند. تعداد جانباختگان کووید-19 در مکزیک تا به امروز بیش از 233 هزار و در پرو نیز بیش از 192 هزار نفر اعلام شده است.

همچنین روسیه با گذشتن از آمار 135 هزار قربانی تا به امروز بیشترین تلفات کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است. پس از آن نیز انگلیس با آمار بیش از 128 هزار قربانی در صندلی دوم تلفات کرونا در اروپا نهاده شد.

به علاوه کشورهای ایتالیا بیش از 127 هزار، فرانسه بیش از 111 هزار و کلمبیا نیز بیش از 107 هزار فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 را گزارش داده اند.

همچنین آرژانتین با بیش از 94 هزار، آلمان با بیش از 91 هزار، ایران با بیش از 84 هزار، اسپانیا با بیش از 80 هزار، لهستان با بیش از 75 هزار، آفریقای جنوبی با بیش از 61 هزار، اندونزی با بیش از 58 هزار، اوکراین با بیش از 52 هزار، ترکیه نیز با بیش از 49 هزار جانباخته دیگر کشورهایی هستند که تا به امروز آمار بالای مرگ و میر ناشی از کووید-19 را ثبت نموده اند

نگرانی کارشناسان ژاپنی از احتمال ثبت هزار کرونایی در روز

کارشناسان ژاپنی از احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور سریعتر از موج سوم و رسیدن به روزانه بیش از هزار نفر اطلاع دادند.

به گزارش از ان اچ کی، مقام های توکیو در کوشش هستند تا با خیز تازه ای در شمار مبتلایان به ویروس کرونا مقابله نمایند. کارشناسان نگران آن هستند که ظرف چهار هفته آینده شمار مبتلایان به بیش از هزار نفر در روز برسد.

مسئولان این شهر در روز پنجشنبه 673 نفر مبتلای تازه به ویروس کرونا را گزارش کردند که در مقایسه با پنجشنبه هفته پیش، 103 نفر بیشتر است. بدین صورت برای دوازدهمین روز پیاپی شمار مبتلایان روزانه در مقایسه با هفته پیش از آن افزایش داشته است.

اوماگاری نوریو رئیس مرکز پیشگیری و کنترل بیماری گفت که با توجه به افزایش حضور مردم در بیرون از خانه و نسخه های تازه ویروس، انتظار می رود که شمار مبتلایان سریعتر از موج سوم در اوایل سال میلادی افزایش یابد.

کویکه یوریکو استاندار توکیو از خانه خود در یک جلسه مجازی شرکت کرد. او که به خاطر خستگی در بیمارستان بستری شده بود روز چهارشنبه مرخص شد.

کویکه گفت که من بار دیگر از مردم می خواهم تا با دولت توکیو در کاهش تردد افراد در شب همکاری نمایند و به صورت دقیق اقدام های مقابله با ویروس کرونا را دنبال نموده و دورکاری نمایند.

در حالی که مسئولان در کوشش هستند تا واکسیناسیون را سرعت ببخشند، کاتو کاتسونو دبیر اول کابینه گفت که دولت میخواهد تا در اواخر ماه ژوئیه اسنادی را صادر کند که تزریق واکسن کرونا به افراد را گواهی می نماید. معمولا به این گونه گواهی ها پاسپورت واکسن گفته می گردد.

دلتا، گونه غالب کرونا در اروپا خواهد شد

با افزایش شمار مبتلایان به گونه دلتا از ویروس کرونا در اروپا پس از 10 هفته فرایند کاهشی، سازمان جهانی بهداشت هشدار داد تا سرانجام ماه آگوست امسال میلادی (اوایل شهریور ماه)، دلتا به گونه غالب در قاره سبز تبدیل خواهد شد.

به گزارش روزنامه آب ث اسپانیا، بر اساس هشدار سازمان جهانی بهداشت مبنی بر موج جدید ویروس در اروپا، شمار مبتلایان به بیماری کووید-19 در قاره سبز پس از 10 هفته متوالی فرایند نزولی، مجددا فرایند افزایشی را در پیش گرفته است.

هانس کلاگ مدیر دفتر اروپای سازمان جهانی بهداشت گفت: به دلیل افزایش رفت وآمدها، مسافرت ها و سرانجام محدودیت های اجتماعی، آمار ابتلا در اروپا در هفته گذشته، افزایش 10 درصدی را نشان می دهد.

کلاگ اضافه نمود: این تغییرات بخشی از شرایطی است که به دلیل نوع جدید و نگران نماینده دلتا در اروپا به سرعت در حال تحول است. منطقه ای که به رغم کوشش های قابل توجه کشورهای عضو، هنوز میلیون ها نفر واکسینه نشده اند.

بر اساس برآوردهای مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری ها (ECDC) و اعلام سازمان جهانی بهداشت، گونه جهش یافته دلتا از ویروس کرونا با قابلیت سرایت پذیری بیشتر، تا سرانجام ماه آگوست امسال میلادی (اوایل شهریور ماه)، 90 درصد موارد ابتلا در اتحادیه اروپا را شامل خواهد شد.

هانس کلاگ با بیان اینکه 63 درصد شهفرایندان اروپایی همچنان در صف دریافت دوز نخست واکسن علیه کرونا هستند، هشدار داد: تا سرانجام ماه آگوست، افراد به میزان کافی در اروپا واکسینه نخواهند شد. بنابراین در صورت عدم برنامه ریزی، گونه های جدید و واکسیناسیون کند موجب افزایش بستری ها در بیمارستان ها و مرگ ومیر تا قبل از پاییز خواهند شد.

به گفته کارشناسان بهداشتی، نوع دلتا که برای نخستین بار در هند شناسایی شد، بین 40 تا 60 درصد راحت تر از گونه آلفا منتقل شده و تزریق یک دوز واکسن علیه آن، برای ایجاد ایمنی کافی نیست.

الیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه به تازگی گفت، 20 درصد موارد ابتلا به کووید-19 در این کشور از نوع دلتا است و شیوع پرشتاب این ویروس جهش یافته در انگلیس، زنگ خطر موج چهارم کرونا را برای ما به صدا درآورده است.

وی اضافه نمود: اگرچه این ویروس هنوز به گونه غالب در فرانسه تبدیل نشده است، اما به دلیل قدرت سرایت بالای آن نسبت به انواع دیگر این ویروس ممکن است به تدریج این اتفاق رخ دهد.

ویروس جهش یافته هندی در آلمان هم در حال شیوع است و به گفته لوتار ویلر رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان 35 درصد از افراد مبتلا به کرونا در آلمان به این ویروس آلوده خواهند شد. به گفته ویلر این ویروس به خصوص در بین افراد واکسینه نشده در حال گسترش است.

به گزارش تارنمای سازمان ملل، بر اساس اطلاعات سازمان جهانی بهداشت، علاوه بر شیوع صعودی بیماری در اروپا، در حال حاضر گونه دلتا در آفریقای جنوبی به گونه غالب تبدیل شده و موارد ابتلا به صورت تصاعدی، هفته به هفته در حال افزایش است.

با گذشت دقیقا شش ماه از سال 2021 میلادی، شمار مبتلایان جهانی بیماری کووید-19 در حالی از ایستگاه 183 میلیون و 432 هزار نفر عبور نموده است که بیش از 48 میلیون و 59 هزار مورد آن از قاره سبز گزارش شده است.

همچنین تا امروز دوم ژوئیه (یازدهم تیر ماه) از مجموع بیش از سه میلیون و 971 هزار نفری که در جهان، جان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند، بیش از یک میلیون و 103 هزار مورد آن در کشورهای اروپایی ثبت شده است.

کرونا در ترکیه

مقامات بهداشت ترکیه، برای پرسنل درمان و بخشی از جامعه، دوز سوم واکسن کرونا را هم در دستور کار قرار داده اند اما گروه قابل توجهی از جوانان، از مراجعه برای واکسینه شدن، امتناع می ورزند.

فرایند واکسیناسیون به منظور مقابله با ویروس کرونا در ترکیه شتاب گرفته و تا به امروز بیش از پنجاه میلیون دوز واکسن، تزریق شده است.

دیروز ترکیه به طور رسمی، ورود به دوران عادی سازی شده پساکرونا را گفت. با این حال، ترکیه هنوز هم در برابر بعضی چالش های کرونایی واقع شده است که دانشمندان و اعضای هیات علمی ستاد مبارزه با کرونا را درگیر نموده است.

مقامات بهداشت ترکیه، برای پرسنل درمان و بخشی از جامعه، دوز سوم واکسن کرونا را هم در دستور کار قرار داده اند اما گروه قابل توجهی از جوانان، از مراجعه برای واکسینه شدن، امتناع می ورزند.

نگرانی از مقاومت بخشی از جوانان در خصوص واکسن زدن، همزمان شده با افزایش احتمال شیوع گسترده تر ویروس جهش یافته دلتا در 15 استان ترکیه.

فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ملی ترکیه در خصوص فرایند واکسیناسیون در این کشور گفته است: دیروز از عدد 50 میلیون دوز واکسن گذر کردیم و حالا به طور رسمی اعلام می کنیم که بیش از 50 میلیون دوز واکسن در کشورمان تزریق شده است.

کوجا به این اشاره نموده که 35 میلیون نفر از مردم ترکیه 1 دوز و 7 و نیم میلیون نفر نیز دو دوز از واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

درصد جمعیت واکسینه شده بالاتر از 18 سال در ترکیه، به عدد 57 درصد از کل جمعیت کشور رسیده و هدف گذاری ترکیه این است که تا عید قربان، این میزان به 70 درصد برسد.

چند روزی است در لحن سخنان وزیر بهداشت ترکیه رگه های قابل توجهی از خواهش و تمنا دیده می گردد. چرا که ظاهراً بخشی از جوانان، با وجود آن که امکان نوبت دهی و تزریق سریع وجود دارد، تمایلی به واکسینه شدن، نشان نداده اند

مقام آلمانی: ویروس دلتا مرگ و میر کمتری دارد

جدیدترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که به اعتقاد دبیر کل انجمن پزشکی بچه ها و نوجوانان آلمان ویروس دلتا از نظر مرگ و میر کم خطرتر و از نظر سرایت مسری تر است. وی روز پنج شنبه در یک نشست کارشناسی در مجلس آلمان گفت که این ویروس جهش یافته 60 درصد مسری تر از گونه های دیگر است.

اتریش محدودیت های سفر به این کشور را لغو می نماید

کشور اتریش هم هشدارهای سفر کرونایی جهانی را که از حدود 15 ماه پیش اعمال شده بود لغو می نماید. وزیر امور خارجه این کشور گفت که تنها بعضی از مناطق با ویروس های جهش یافته از جمله برزیل، آفریقای جنوبی، هند و یا انگلیس در لیست قرمز کرونایی قرار دارند.

اتحادیه آفریقا: اروپا یک دوز واکسن هم به ما نداده است

اتحادیه آفریقا هم احساس می نماید که در تامین واکسن کرونا از طرف اتحادیه اروپا تنها گذاشته شده است. نماینده ویژه اتحادیه آفریقا برای تهیه واکسن کرونا روز پنج شنبه گفت که حتی یک دوز واکسن و یک آمپول هم کارخانه های اروپا را به مقصد آفریقا ترک ننموده است. به گفته وی بعد از وعده های اروپا برای اهدای واکسن به آفریقا اما هیچ گونه تحویلی انجام نشده است.

ماسکی که ابتلا به کرونا را تشخیص می دهد

محققان دانشگاه هاروارد ماسکی ساخته اند ک با یک حساسگر قادر به تشخیص ویروس کرونا در دم و بازدم انسان است. دقت داده های این ماسک به اندازه آزمایش متعارف تشخیص کرونا در آزمایشگاه است، ولی با صرف زمانی به مراتب کمتر.

یک گروه از محققان آمریکایی در دانشگاه هاروارد ماسکی را برای مقابله با کرونا ساخته اند که قادر به تشخیص ابتلای فرد به کووید19 است. نتیجه تحقیق این گروه در تازه ترین شماره نشریه علمی نیچر منتشر شده است.

ماسک به یک حساسگر (سنسور) مجهز است که وجود ویروس کرونا را در دم و بازدم فرد ماسک زده تشخیص می دهد. این حساسگر در نسوج ماسک تعبیه شده است و اطلاعات ژنتیک ویروس هایی که با تنفس، صحبت کردن یا سرفه فرد در سطح داخلی ماسک جمع می شوند جمع آوری می نماید. بعد از آن یک آنزیم مخصوص و نوعی از مواد شیمیایی با تکثیر داده های ژنتیکی جمع آوری شده و فعال کردن یک ماده مخصوص، تشخیص ویروس کرونا را میسر می نمایند. در صورت وجود ویروس در ماسک ماده مخصوص یادشده رنگی می گردد.

در گزارش نیچر آمده است که دقت تشخیص ماسک ساخته شده به اندازه تست پی سی آر در آزمایشگاه است، منتهی با سرعتی به مراتب بیشتر. ماسک ساخته شده یک ساعت و نیم پس از استفاده اولین نتایج را در اختیار می گذارد. البته ماسک باید ابتدا سی دقیقه به صورت عادی استفاده گردد و بعد از این مدت دکمه ای در آن فشار داده گردد تا مایعی را که در ماسک تعبیه شده در سطح آن پخش کند. گرمای دم و بازدم در نهایت به واکنش های شیمیایی لازم با این ماده می انجامد.

محققان دانشگاه هاروارد می گویند که این شیوه نصب حساسگرها در نسوج و مواد پارچه ای می تواند برای تشخیص ویروس ها، باکتری ها و حتی سموم هم به کار گرفته گردد. این که این حساسگرها در شرایط عادی روزمره و در بیرون از آزمایشگاه هم به خوبی درون آزمایشگاه عمل می نمایند هنوز محل بحث و تحقیقات بیشتر است.

هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره خطر موج جدید کرونا در اروپا

بر اساس داده های سازمان جهانی بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در اروپا دوباره رو به افزایش است. این افزایش از ده هفته پیش تا کنون سابقه نداشته است. هفته گذشته ضریب ابتلا (سرایت از یک فرد به افراد دیگر) ده درصد افزایش یافته است. سازمان جهانی بهداشت علت این افزایش را کاهش محدودیت ها و افزایش سفرها می داند.

هانس کلوگه، مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که اروپا با موجی از یک پاندمی جدید روبروست و راه مهار آن جز به وسیله پایبندی شهفرایندان به مقررات و محدودیت ها ممکن نیست.

سازمان بهداشت جهانی همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا با ده هزار تماشاگر را در گسترش سریع تر ویروس دلتا موثر دانسته است.

هانس کلوگ، روز پنج شنبه با نگاهی به در پیش بودن فینال مسابقات قهرمانی اروپا در اندن در این باره ابراز نگرانی کرد.

هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره شیوع گسترده ویروس دلتا

همزمان دولت آلمان اعلام نموده است که برآوردها حکایت از این دارند که این کشور در آستانه درگیری فزاینده با سویه دلتای ویروس کرونا است. یافته های جدید نشان می دهند که با افزایش فزاینده سهم دلتا در میان سویه های ویروس کرونا در آلمان، این سویه به زودی به رایج ترین ویروس در این کشور بدل خواهد شد.

ینز اشپان، وزیر بهداشت گفته است باید برای مقابله با این شرایط درصد ابتلا را تا حد ممکن پایین نگه داشت. او واکسن و به خصوص دریافت دو دوز واکسن را برای مقابله با دلتا کارساز دانسته و آن را امری اثبات شده توصیف نموده است.

تعویق لغو بعضی محدودیت ها در فرانسه

فرانسه به دلیل نگرانی های مربوط به شیوع موج چهارم ویروس کرونا تصمیم گرفت تا لغو بعضی محدودیت های کرونایی را به تعویق بیندازد.

فرانسه تصمیم گرفت تا لغو محدودیت های کرونایی در یک منطقه واقع در جنوب غرب این کشور را به تاخیر بیندازد.

کارشناسان بهداشت و درمان نسبت به شیوع موج چهارم ویروس کرونا با پیدایش گونه دلتا هشدار داده اند.

گابریل آتال سخنگوی دولت فرانسه گفت: شیوع سریع گونه دلتای ویروس کرونا در منطقه لاندس واقع در جنوب غرب فرانسه به این معناست که دولت پاریس لغو محدودیت های کرونایی در این منطقه را به تعویق خواهد انداخت.

قام های بهداشتی فرانسه از ابتلای 2457 نفر دیگر به ویروس کرونا در روز چهارشنبه اطلاع داده اند. این بالاترین میزان ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه در 11 روز اخیر به شمار می رود.

تداوم فرایند کاهشی مبتلایان در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای 892 مورد جدید به کرونا در عرض 24 ساعت اطلاع داد که به این ترتیب نرخ مبتلایان جدید به 5.1 کاهش پیدا کرد.24 نفر دیگر هم در این مدت در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

سهم آلودگی به ویروس دلتا در آلمان هم افزایش چشمگیری داشته است. انستیتو رابرت کخ آلمان گفت که سهم آلودگی به ویروس دلتا در همه مبتلایان در سومین هفته ژوئن دو برابر شده است. کارشناسان آلمانی بر این عقیده اند که این ویروس حدبیشتر در این هفته به ویروس غالب در آلمان تبدیل می گردد. به اعتقاد انستیتو رابرت کخ آلمان سهم این ویروس به زودی 50 درصد همه مبتلایان را در بر می گیرد.

افزایش چشمگیر مبتلایان جدید در پرتغال

شمار مبتلایان جدید به کرونا در کشور پرتغال به بالاترین حد از اواس ط فوریه رسیده است. بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در این کشور در عرض 24 ساعت 2362 مورد ابتلای جدید به کرونا در این کشور شناسایی شده که بیش از نیمی از آن ها در لیسبون ، پایتخت این کشور بوده اند. همچنین شمار بیماران کرونایی در این کشور افزایش پیدا نموده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده بیشتر مبتلایان جدید در این کشور با ویروس جهش یافته هندی مبتلا شده اند.

دولت پرتغال در مبارزه با افزایش شمار مبتلایان جدید هفته گذشته اقدامات کرونایی در بسیاری مناطق را تشدید نموده است.

تشدید قواعد سفر به بلغارستان

بلغارستان از اول جولای قواعد سفر به این کشور را تشدید می نماید. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از طرف دولت باغارستان کشورها به سه منطقه بر اساس شیوع کرونا در آن ها تقسیم شده و محدودیت هایی علیه آن ها اعمال می گردد.

البته در بلغارستان شمار مبتلایان جدید در حال کاهش است. تا به حال تنها موارد کمی از آلودگی به ویروس دلتا در این کشور شناسایی شده. با این همه کمپین واکسیناسیون در این کشور به کندی پیش می رود. سهم افراد کاملا واکسینه شده در این کشور با حدود 11.6 درصد در مقایسه با اتحادیه اروپا بسیار پایین است.

انگلیس خود را برای دومین کمپین واکسیناسیون آماده می نماید

خدمات بهداشت انگلیس NHS برنامه ریزی برای تقویت واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را شروع نموده است. همانطور که وزارت بهداشت انگلیس روز پنج شنبه گفت کمپین واکسیناسیون جدید در این کشور می تواند از اوایل سپتامبر شروع گردد. به این ترتیب میلیون ها نفر در انگلیس با دریافت دوز سوم کرونا در برابر این ویروس واکسینه می شوند. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بخصوص باید گروه های خطر و افراد بالای هفتاد سال سومین دوز واکسن کرونا را دریافت نمایند. در مرحله بعدی دومین دور واکسیناسیون هم همه افراد بالای 50 سال واکسینه خواهند شد.

افایش بی سابقه مبتلایان روزانه در انگلیس از 29 ژانویه

در انگلیس هم شمار مبتلایان روزانه به 26068 مورد افزایش پیدا نموده که از 29 ژانویه سابقه نداشته است. شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس حدود یک ماه است که به سرعت افزایش پیدا می نماید.

بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی انگلیس در این کشور حدود 85 درصد بزرگترها اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت نموده و 62 درصد هم هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

تشدید محدودیت های سفر به انگلیس

کرواسی هم روز پنج شنبه به صورت غافلگیرانه و بدون اعلام قبلی محدودیت ها برای سفر به این کشور را تشدید کرد.

هشدار آلمان درباره شیوع کرونا در جریان مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا

هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان هم به اتحادیه فوتبال اروپا به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی انتقاد وارد نموده است.

وی در این باره گفته است: این از پیش تعیین است که یک بازی فوتبال با 60 هزار تماشاگر فرایند شیوع ویروس را سرعت می بخش دآن هم به ویژه در کشوری که قبلا تحت تاثیر ویروس کرونا قرار داشته است.

هشدار بانک مرکزی اروپا درباره تاثیرات ویروس های جهش یافته بر فرایند بهبود اوضاع مالی

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا هم درباره خطرات ویروس های جهش یافته در فرایند بهبود اوضاع مالی اروپا هشدار داده و در این باره گفت: البته بهبود اوضاع مالی هنوز هم با عدم اطمینان روبرو است از جمله همچنین به دلیل گسترش ویروس های جهش یافته.

وی در عین حال گفت که با توجه به پیشبرد فرایند واکسیناسیون بدترین سناریوهای منفی برای اقتصاد غیر محتمل تر شده است.

جدیدترین آمار کرونایی در کشورهای مهم اروپا

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه در عرض 24 ساعت 2,457نفر به کرونا مبتلا شده اند و 25 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم در عرض 24 ساعت 27,989به کرونا مبتلا شده اند و 22نفر هم در اثر ابتلا به آن جان داده اند.

در ایتالیا هم در عرض 24 ساعت 882نفر به کرونا مبتلا شده اند و 21 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده اند.

در اسپانیا هم بر اساس جدیدترین آمارها در عرض 24 ساعت 9,227نفر به کرونا مبتلا شده و 46 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در فرانسه 5,775,301نفر از شروع شیوع کرونا به آن مبتلا شده اند و 111,082نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

در انگلیس هم تا به امروز 4,828,463نفر به کرونا مبتلا شده اند و 128,162نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 4,260,788نفر به کرونا مبتلا شده اند و 127,587نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

آمارها نشان می دهد که در اسپانیا هم تا به حال 3,808,960نفر به کرونا مبتلا شده اند و 80,875نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته اند. البته اسپانیا در دو روز اخیر آمار بروز شده ای را ارائه نداده است..

در آلمان هم تا به حال 3,736,424نفر به کرونا مبتلا شده اند و 91,487نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند..

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1652

به "عبور قربانیان هند از مرز 400 هزار نفر، اتحادیه آفریقا: اروپا یک دوز واکسن هم به ما نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور قربانیان هند از مرز 400 هزار نفر، اتحادیه آفریقا: اروپا یک دوز واکسن هم به ما نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید