بیل گیتس مردم را به آرامش دعوت کرد

به گزارش ورزش من و تو، بیل گیتس(Bill Gates) از همگان خواست طی دوران شیوع کرونا ویروس در سراسر دنیا، آرامش خود را حفظ نمایند.

بیل گیتس مردم را به آرامش دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از دیلی میل، بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت در یک گفت وگو، ضمن درخواست آرامش از همگان گفت: به جای اینکه بگوییم فراوری واکسن و عرضه آن به مردم 18 ماه طول می کشد، می توان گفت که بحران کرونا ویروس در بعضی کشورها تنها 6 تا 10 هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

وی چند روز پیش خاطرنشان کرد که از سمت خود به عنوان عضو هیأت مدیره مایکروسافت استعفا می دهد تا بتواند زمان بیشتری را به اقدامات بشردوستانه اختصاص دهد.

بیل گیتس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مردم در این بحران چه کاری می توانند انجام دهند، اظهار کرد: هما ما باید آرام بمانیم. حتی با وجود اینکه چنین شرایط و بحرانی بی سابقه است.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که همراه با جامعه خود در شرایط تعطیلی باقی بمانیم تا میزان شیوع کرونا ویروس به طرز چشمگیری کاهش یابد و اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی بازگردد.

در ادامه این مکالمه یک سوال راجع به تحقیقات محققان کالج سلطنتی لندن مطرح شد که طی آن محققان مدعی شدند اگر این ویروس کنترل نشود، کروناویروس می تواند بیش از 2 میلیون نفر در آمریکا را به کام مرگ بکشاند.

علاوه بر این در این مطالعه مطرح شد که تاکتیک های کنترل جامعه که باعث شده بسیاری از مردم در خانه بمانند، ممکن است تا زمان ساخت واکسن یعنی 18 ماه دیگر ادامه داشته باشد.

بیل گیتس در واکنش به چنین پژوهشی اضافه نمود: به نظر می رسد که پارامترهای استفاده شده در این مدل بسیار منفی نگرانه بوده است.

وی با اشاره به چین گفت: تجربه ای که در چین به دست آمد، مهم ترین اطلاعات ماست. چینی ها همه جا را تعطیل کردند و توانستند تعداد مبتلایان را کاهش دهند.

بیل گیتس پیش بینی کرد که اگر کشورهای درگیر شده به کرونا ویروس آزمایش های لازم را روی افراد انجام دهند و شهرها را تعطیل نمایند، به این ترتیب طی 6 تا 10 هفته تعداد مبتلایان بسیار کاهش خواهد یافت.

وی در خاتمه افزود: من راجع به خسارت های اقتصادی واردشده نگران هستم.

این در حالی است که بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس برای یاری به کنترل بیماری کووید-19 یاری اقتصادی چند میلیون دلاری هم اهدا کرد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 851

به "بیل گیتس مردم را به آرامش دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل گیتس مردم را به آرامش دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید