گیلرمو دل تورو فیلم جدیدش را کلید زد، باز هم سفری اسرارآمیز

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، با آغاز کار عکاسی رسمی فیلم جدید دل تورو که از دیروز (دوشنبه) در تورنتو صورت گرفت، کار رسمی ساخت فیلم جدید این کارگردان کلید خورد.

گیلرمو دل تورو فیلم جدیدش را کلید زد، باز هم سفری اسرارآمیز

در این فیلم سالی هاوکینز، مایکل شانون و اوکتاویا اسپنس بازی می نمایند. ریچارد جنکینز، داگ جونز و مایکل استولبرگ نیز از دیگر بازیگران شکل آب هستند. این فیلم را دل تورو در کنار جی مایلز دیل فراوری می نماید.

این فیلم در جهانی با پس زمینه دوره جنگ سرد آمریکا در سال 1963 می گذرد و درباره آن گفته شده که سفری اسرارآمیز و جادویی است.

دل تورو در این باره گفت: من کار روی شکل آب را درست از همان موقعی که برای ساخت حاشیه اقیانوس آرام به تورنتو رفتیم، شروع کردم.

وی اضافه نمود: کار با کمپانی فاکس سرچینگ و حمایت از سوی گروه دوست داشتنی بازیگران و هنرمندان آن کاملا به من حس شجاعت و مبارکی می دهد.

دل تورو در واقع دیروز و ساعتی پس از کلید زدن فیلم در توییتر نوشت: ما رفتیم! کار ساخت فیلم ساعت 4 بعدازظهر در تورنتو کلید خورد...

دل تورو نامزد جایزه اسکار این فیلم را کارگردانی می نماید و در کنار ونسا تیلور که از نویسندگان فیلمنامه واگرا و بازی تاج و تخت هم بوده، فیلمنامه آن را نوشته است.

این کارگردان به هالیوود ریپورتر گفت: دیدگاه من درباره این فیلم خیلی شخصی است و ما تا به امروز 9 ماه را صرف طراحی و خلق این اثر کردیم که بیشترین زمانی است که من تا به امروز برای طراحی یک کار انجام داده ام و به همین دلیل خیلی از این بابت می ترسم.

وی در عین حال گفت از این که ساخت یک فیلم با بودجه پایین تر از کارهای دیگرش را انجام می دهد خیلی هیجان زده است چون احساس آزادی بیشتری می نماید.

او اضافه نمود: از سال 1997 من هرگز با مساله ای به نام سانسور روبه رو نبوده ام، اما وقتی فیلمی با بودجه بالاست، مسئولیت خیلی سنگینی روی دوش فرد سنگینی می نماید. این فیلم همان سبک هزارتوی پن است و می خواستم همان آزادی را برای خلق آن داشته باشم تا بتوانم داستانی را که می خواهم با هر منطق حسی که مرا به دنبال خود می کشد، بسازم.

از اکران آخرین فیلم دل تورو با عنوان قله خونین یک سال می گذرد. او در این فاصله یک کتاب کودک هم نوشته است و سعی نموده تا نسخه موزیکال هزارتوی پن را به صحنه ببرد.

گفته شده فیلم شکل آب سال 2017 اکران می گردد.

گیلِرمو دل تورو کارگردان، تهیه نماینده، فیلمنامه و رمان نویس 52 ساله مکزیکی است. او کارگردان فیلم هایی به سبک فانتزی شامل ستون فقرات شیطان، هزارتوی پن، تیغه 2، پسر جهنمی و حاشیه اقیانوس آرام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 849

به "گیلرمو دل تورو فیلم جدیدش را کلید زد، باز هم سفری اسرارآمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلرمو دل تورو فیلم جدیدش را کلید زد، باز هم سفری اسرارآمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید