کامیونهای خودران تحویل پیتزا در راستا جاده های کالیفرنیا

به گزارش ورزش من و تو، این روزها خودروهای خودران طرفدارانی جدی دارند و به نظر می رسد نوبت به سرویس های تحویل پیتزا رسیده که در ایالت های کالیفرنیا به شکل خودران تردد نمایند.

کامیونهای خودران تحویل پیتزا در راستا جاده های کالیفرنیا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فرمانداری کالیفرنیا اظهار داشت که اکنون به شرکتها امکان می دهد وسایل نقلیه تحویل خودران را برای سرویس های تحویل پیتزا امتحان نمایند.

درواقع بر اساس قوانین جدید شرکت های دارای مجوز اجازه دارند وسایل نقلیه تحویل کالا را تا وزن (4.54 تن) وارد جاده ها نمایند.این گروه از وزن شامل اتومبیل های مسافربری مستقل ، کامیون ها یا وانت های با اندازه متوسط می گردد. تا پیش از این درباره وزن خودروهای خودران محدودیت هایی وجود داشت که به نظر می رسد اکنون این محدودیت ها برداشته شده اند و به زودی کالیفرنیایی ها شاهد تغییراتی جدی در سیستم تحویل پیتزا خواهند بود.

البته شرکتهای متقاضی باید ابتدا در آزمونهایی شرکت نمایند تا ثابت نمایند آمادگی شرکت در این پروژه را دارند یا خیر. به هر ترتیب فناوری های خودران باید از امنیت کافی برخوردار باشند و در شرایط جاده ای نیز از پس تحویل کالا بر بیایند. پس از این آزمونها شرکت ها اقدام به دریافت مجوز نموده و کامیون یا وانت های خودران تحویل پیتزا را روانه بازار می نمایند.

جالب است بدانید این وسایل نقلیه باید برای یاری به دفاع و پاسخ دادن به حملات سایبری امادگی لازم را داشته باشند. درواقع باید یک گواهی دریافت نمایند که تضمین کند در جریان تحویل کالا درگیر حمله سایبری نمی شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 669

به "کامیونهای خودران تحویل پیتزا در راستا جاده های کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیونهای خودران تحویل پیتزا در راستا جاده های کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید