تور دبی ارزان: پیش بینی عایدی 9.8 میلیارد دلاری امارات از صنعت گردشگری

به گزارش ورزش من و تو، در پیش بینی های اجرا شده به وسیله کارشناسان عایدی گردشگری امارات تا سال 2020 به چیزی در حدود 9.8 میلیارد خواهد رسید.

تور دبی ارزان: پیش بینی عایدی 9.8 میلیارد دلاری امارات از صنعت گردشگری

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

علی رغم کاهش نسبی ورود جهانگردان خارجی به امارات در امسال میلادی مسئولان جهانگردی این کشور حاشیه خلیج فارس معتقدند می توانند تا سال 2020 میلادی درآمدهای جهانگردی خود را با 10.8 درصد رشد به 9.8 میلیارد دلار برسانند.

بانک سرمایه گذاری َ Alpen Capital در گزارشی پیش بینی کرد رشد ثابت 7 درصدی در جذب جهانگرد خارجی در کنار افتتاح جاذبه های توریستی تازه چون پارک های موضوعی به افزایش شمار جهانگردان در این کشور یاری خواهد نمود، اما با این وجود صنعت جهانگردی تحت تأثیر منفیِ افزایش قیمت دلار قرار خواهد گرفت که درهم نیز وابستگی زیادی به آن دارد. کاهش ارزش پوند، یورو و روبل در مقابل دلار آمریکا فعالیت های جهانگردی را در کشورهای عربی منطقه خلیج فارس تحت تأثیر قرار داده است.

بعلاوه افزایش عرضه موجب کاهش قیمت اقامت هتل در امارات شده و در حالی که سال گذشته میانه هزینه یک شب اقامت در این کشور 170 دلار بود، امسال به 160 دلار رسیده است؛ اما پیش بینی می گردد این میانه هزینه تا سال 2020 به 187 دلار برسد.

بر اساس پیش بینی بانک سرمایه گذاری Alpen capital، نرخ اشغال هتل ها پیش از آن که در سال 2020 میلادی به 77 درصد افزایش یابد تا سال 2018 میلادی میانه 73 درصد خواهد بود. این در حالی است که این نرخ اکنون 74 درصد است.

شورای جهانی سفر و جهانگردی پیش بینی نموده اندازه هزینه جهانگردان خارجی امارات در امسال میلادی سرعت کمتری به خود می گیرد و با رشد 3.3 درصدی به 26.9 میلیارد دلار برسد در حالی که در سال 2015 میلادی با رشد 4.3 درصدی در مقایسه با سال گذشته آن به 26 میلیارد دلار می رسید؛ که البته این اندازه رشد میانه سالانه از رشد 3.1 هزینه جهانگردان در سطح جهانی بالاتر است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1896

به "تور دبی ارزان: پیش بینی عایدی 9.8 میلیارد دلاری امارات از صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: پیش بینی عایدی 9.8 میلیارد دلاری امارات از صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید