معرفی هتل مرجان آیلند راس الخیمه ، 5 ستاره

به گزارش ورزش من و تو، هتل مرجان آیلند راس الخیمه | Marjan Island Resort

هتل مرجان آیلند در اولین جزیره ساخته شده به وسیله انسان در منطقه راس الخیمه امارات و در میان آب های شفاف خلیج فارس واقع شده است. این هتل با 299 اتاق در یک ساختمان 7 طبقه ساخته شده و در سال 2013 به بهره برداری رسیده است. این هتل در فاصله 45 دقیقه ای از شهر دبی قرار گرفته و در آن فقط نوشیدنی های حلال ارائه می شود به طوری که مدیریت هتل مرجان آیلند سعی نموده محیطی با آرامش و تندرسی را برای مسافران خود ایجاد نماید. هتل مرجان آیلند با زمین گلف الحمرا در حدود 3 کیلومتر، مرکز خرید الحمرا 3.5 کیلومتر، پارک آبی آیسلند 8 کیلومتر و با پارک آبی دریملند 13.5 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه فاصله این هتل با فرودگاه بین المللی دبی در حدود 78 کیلومتر و با فرودگاه شارجه 65 کیلومتر می باشد. از شما دعوت می کنیم تا با خبرنگاران همراه باشید تا با یکدیگر جزییات بیشتری از این هتل را بدانیم.

معرفی هتل مرجان آیلند راس الخیمه ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل مرجان آیلند

هتل مرجان آیلند با در اختیار داشتن 4 رستوران از مهمانان خود پذیرایی کرده و بعلاوه مهمانان می توانند نوشیدنی خود را از کافی شاپ های موجود در هتل تهیه کنند. مسافران بعلاوه می توانند از فروشگاه های موجود در هتل هر آنچه احتیاج داشته باشند را به راحتی تهیه کرده و در صورتی تمایل می توانند از کافی شاپ های موجود در کنار ساحل و یا کنار استخرها استفاده کنند. در بیشتر قسمت های عمومی هتل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد و از خدمات تجاری این هتل می توان به وجود مرکز تجاری داخل آن، امکان استفاده از خدمات اجاره خودرو و بعلاوه اتاق های برگزاری جلسات اشاره نمود.

با پرداخت هزینه اضافی شما می توانید از شاتل های هتل برای رفتن به فرودگاه و یا هر منطقه ای که مورد نظرتان باشد استفاده نمایید و بعلاوه در صورت داشتن وسیله نقلیه از امکان استفاده از پارکینگ رایگان در داخل هتل بهره مند خواهید بود. از دیگر امکانات رفاهی هتل مرجان آیلند به کتابخانه، آسانسورها و بالابرها، خدمات خشکشویی، تراس بزرگ، آرایشگاه، منطقه طراحی شده برای کشیدن سیگار، کافی شاپ کنار ساحل، چترهای ساحلی که بتوانید در سایه آن ها استراحت کنید، محل بازی بچه ها، فروشگاه، باشگاه ورزشی، پذیرش 24 ساعته، مرکز خرید، پارکینگ رایگان، بانک و خود پرداز، شخصی که برای خرید تور و یا بلیط به شما یاری خواهد نمود، اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه (با دریافت هزینه اضافی)، خدمات عروسی و بعلاوه پرسنل چند زبانه که به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، ایتالیایی و روسی مسلط می باشند می توان اشاره نمود.

امکانات تفریحی هتل مرجان آیلند

از امکانات تفریحی هتل مرجان آیلند می توان به 2 استخر در فضای هتل، فضای بازی برای بچه ها که مجهز به تفریح های گوناگون و بعلاوه جدیدترین بازی ها می باشد که در کنار تفریح از بچه ها حفاظت خواهد شد، ساحل اختصاصی به همراه چترهایی که بتوان در زیر آن ها به استراحت پرداخت، حمام ترکی، زمین تنیس، باغ و فضایی برای پیک نیک، مرکز تجاری و بعلاوه 4 رستوران اشاره نمود.

صبحانه بوفه این هتل همه روزه از ساعت 7 صبح الی 10:30 صبح با دریافت هزینه اضافی ارائه می گردد.

رستوران ال لیوان - Al Liwan Restaurant: اگر در کنار استخر به اطراف خود نگاه کنید این رستوران را مشاهده خواهید کرد. این رستوران به طور اختصاصی غذاهای بین المللی را در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می کند. این رستوران به صورت روزانه امکان ارائه خدمات را داشته و مهمانان می توانند از فضای باز برای صرف غذای خود استفاده کرده و بعلاوه در صورت احتیاج از غذاهای در نظر گرفته شده برای بچه ها خود انتخاب کنند.

رستوران ال فورنو - Al Forno Restaurant: این رستوران نیز در کنار استخر قرار داشته و به صورت اختصاصی غذاهای ایتالیایی را ارائه می کند. این رستوران به صورت روزانه قابلیت ارائه خدمات را تنها در وعده ناهار و شام داشته و دارای منوی غذای بچه ها نیز می باشد.

رستوران زیتونا هاوس - Zaitouna House Restaurant: این رستوران نیز با ارائه غذاهای مدیترانه ای در وعده های ناهار و شام آماده ارائه خدمات به مهمانان می باشد.

کافی شاپ المجلیس - Al Majlis coffee shop: این کافی شاپ غذاهای مدیترانه ای و بعلاوه نوشیدنی های سبک را همه روزه ارائه می کند.

کافی شاپ ترتل ساحلی - Turtle beach coffee shop: این کافی شاپ نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی را همه روزه ارائه می کند.

امکانات اتاق های هتل مرجان آیلند

هتل مرجان آیلند با در اختیار داشتن 299 اتاق، برای هر کدام از آن ها تهویه مطبوع، یخچال کوچک و بعلاوه لپ تاپی در نظر گرفته است. تخت با ملافه های با کیفیت و تلویزیون با امکان دسترسی به شبکه های جهانی، حمام همراه با وان و یا دوش، دمپایی و وسایل بهداشتی به طور کامل در تمامی اتاق ها وجود داشته و اینترنت بی سیم در داخل اتاق ها در دسترس می باشد. وسایلی که افرادی که سفرهای تجاری انجام می دهند به آن ها احتیاج دارند مانند میز، روزنامه ها و مجلات و تلفن ها به علاوه بطری آب و قهوه و بعلاوه چای ساز در اتاق ها وجود دارد. خدمتکارها روزانه اتاق شما را تمیز خواهند کرد و شما می توانید از آن ها درخواست میز برای اتو کردن لباس های خود نمایید. از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به وجود سشوار و بعلاوه امکان دریافت تخت بچه به صورت رایگان و یا تخت اضافه با دریافت هزینه اضافی اشاره نمود.

انواع اتاق های هتل مرجان آیلند

اتاق سوپریور کینگ با بخشی از نمای دریا: این اتاق 40 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره بزرگ و یا دو تخت تک نفره می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون با اتصال به شبکه های جهانی و بسیاری امکانات دیگر که موجب راحتی و آسایش مهمانان گردد.

اتاق پریمیوم کینگ با بالکن: این اتاق 44 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره بزرگ . یا دو تخت یک نفره می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان و بالکن اختصاصی با نمایی از خلیج است.

سوییت جونیور کینگ با مبل راحتی: این اتاق 70 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره بزرگ و یا دو تخت تک نفره به همراه یک مبل راحتی می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای فضای نشیمن، بالکن اختصاصی و نمای رو به دریا است.

سوییت کینگ مرجان با نشیمن جداگانه: این اتاق 76 متر مساحت داشته و دارای دو تخت یک نفره و یا یک تخت دونفره به همراه یک مبل راحتی می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای فضای نشیمن جداگانه، بالکن اختصاصی با نمای رو به دریا و دکور و طراحی متفاوتی نسبت به سایر اتاق ها است.

سوییت دو خوابه بالاترین طبقه: این اتاق 115 متر مساحت داشته و دارای دو اتاق یکی با یک تخت دو نفره بزرگ و دیگری با دو تخت یک نفره و بعلاوه یک مبل راحتی در نشیمن است که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای فضای نشیمن و غذاخوری جداگانه و بعلاوه بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.

سوییت سه خوابه رو به دریا: این اتاق 160 متر مساحت داشته و دارای سه اتاق یکی با یک تخت دو نفره بزرگ و دو اتاق دیگر هر کدام با دو تخت یک نفره و بعلاوه یک مبل راحتی در نشیمن است که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای فضای نشیمن و غذاخوری جداگانه و بعلاوه بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های نزدیک آن

زمین گلف الحمرا: فاصله تا هتل مرجان آیلند حدود 9 کیلومتر بوده که می توانید آن را با تاکسی در مدت حدود 11 دقیقه طی نمایید.

مرکز خرید الحمرا: فاصله هتل تا این مرکز خرید حدود 8 کیلومتر بوده و زمان رسیدن به آن با تاکسی در حدود 8 دقیقه می باشد.

مرکز خرید منار: این مرکز خرید که در شهر راس الخیمه قرار داشته حدود 32 کیلومتر و 30 دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارد.

پارک آبی آیسلند: فاصله تا این پارک آبی حدود 13 کیلومتر بوده و با خودرو 12 دقیقه زمان برای رسیدن به آن احتیاج است.

پارک آبی دریملند: این مرکز تفریحی تا هتل حدود 22 کیلومتر فاصله داشته و شما از طریق تاکسی در 20 دقیقه این راستا را طی خواهید کرد.

فرودگاه بین المللی دبی: این فاصله 78 کیلومتر بوده و در حدود یک ساعت زمان برای رسیدن به آن احتیاج است.

فرودگاه بین المللی شارجه: این فاصله 65 کیلومتر بوده و حدود 45 دقیقه زمان برای رسیدن به آن احتیاج می باشد.

موقعیت هتل مرجان آیلند

می توانید موقعیت مکانی این هتل را در نقشه گوگل ببینید.

آدرس هتل:

امارات متحده عربی، راس الخیمه، جزیره الحمرا، بلوار مرجان آیلند.

Marjan Island Boulevard,Jazira Al Hamra - Ras al Khaimah - United Arab Emirates

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1933

به "معرفی هتل مرجان آیلند راس الخیمه ، 5 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل مرجان آیلند راس الخیمه ، 5 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل مرجان آیلند راس الخیمه ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید