پیشنهاد مهم سفیر ایران در انگلیس برای مدیریت بازار خودرو در کشور

به گزارش ورزش من و تو، سفیر ایران در انگلیس پیشنهادی مبنی بر واردات خودروهای دست دوم از کارخانه های مهم اتومبیل سازی به مسئولین کشور ارائه داد.

پیشنهاد مهم سفیر ایران در انگلیس برای مدیریت بازار خودرو در کشور

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، حمید بعیدی نژاد سفر کشورمان در انگلیس درپی افزایش فشارهای مالی از سوی آمریکا و خروج بعضی شرکت های اروپایی از کشورمان، برای تعادل در بازار خودرو پیشنهاد قابل تاملی داده است تا کشور ضمن بهره گیری از تجربه دیگر کشورها در مهار بحرانهای مالی بتواند رفاه و آرامش را در بارار داخلی ایجاد نموده و مردم نیز بتوانند از مواهب این اقدام بهره مند شوند.

حمید بعیدی نژاد در حساب اینستاگرام خود نوشت: سالهاست بسیاری از کشورها حتی کشورهایی مانند روسیه، چین و هند که خود دارای صنایع داخلی فراوری خودرو هم هستند، برای رفاه مردم، مدیریت بازار، کاهش قیمت و افزایش استانداردهای محیط زیست، واردات خودروهای دست دوم کمپانی های مهم اتومبیل سازی را با تعرفه و تضمین کیفیت تسهیل نموده اند.

وی ادامه داد: اگر تحریم صنایع خارجی خودرو مانند رنو و پژو و دیگران صورت نگرفته بود امروز شرایط صنعت خودرو در ایران متفاوت بود اما در شرایط تحریم و محدودیتهای متعدد دیگر، موضوع واردات خودروهای دست دوم با کیفیت که می تواند قیمت خودروهای مناسب را تاحد زیادی کاهش دهد در ایران نیز شایسته آنالیز جدی است.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 200

به "پیشنهاد مهم سفیر ایران در انگلیس برای مدیریت بازار خودرو در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مهم سفیر ایران در انگلیس برای مدیریت بازار خودرو در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید