پول نیست چرا بازیکن به استقلال بیاید ، تیم شانزدهم جدول هم بسته شده اما تیم ما نه!

به گزارش ورزش من و تو، بازیکن سابق استقلال گفت: در شرایطی که بازیکنان پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه های دیگر داشته باشند، چه دلیلی دارد به استقلال بیایند.

پول نیست چرا بازیکن به استقلال بیاید ، تیم شانزدهم جدول هم بسته شده اما تیم ما نه!

به گزارش خبرنگاران علی حمودی، بازیکن سابق استقلالدر خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: برخی ها جوری با استقلال برخورد می نمایند که انگار سابقه ای ندارد و شناخته شده نیست. خیلی از مردم وقتی ما را می بینند فکر می نمایند که مسئولان در حال نابودسازی استقلال هستند. متاسفانه تیم بزرگ استقلال که در کنار تیم پرسپولیس جزو نمادهای فوتبال ایران هستند و لیگ ما به خاطر حضور این دو تیم معروف است، چنین شرایطی پیدا نموده است.

وقتی پول نیست، نکونام چه کار کند؟

وی اضافه نمود: وقتی پولی در باشگاه نیست، نکونام می خواهد چه کاری انجام بدهند؟ چگونه بازیکنی انتخاب و توافق نمایند؟ در یکی از خبرها خواندم طلبکاران باشگاه وسایل باشگاه را بردند. وقتی طلب های باشگاه در این حد است، واقعاً چه انتظاری می توان بابت نقل وانتقالات داشت؟ بازیکن خارجی که قطعاً باید پول دریافت کند تا پای میز امضای قرارداد بنشیند. بازیکن داخلی هم که قرارداد بسته، پولی دریافت ننموده است.

چرا بازیکنان باید به استقلال بیایند؟

بازیکن سابق استقلال توضیح داد: در شرایطی که بازیکنان پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه های دیگر داشته باشند، چه دلیلی دارد به استقلالی بیایند که تکلیف شرایط مالی اش خیلی روشن نیست. فکر می کنم باشگاه استقلال پول بازیکنان جدیدش را پرداخت ننموده است.

حمودی در ارزیابی شرایط جابجایی استقلال، مدعی شد: در ابتدا استقلال استارت خوبی زد ولی به خاطر مسائلی که بعد از مذاکره با بازیکن پرسپولیس پیش آمد همه را برکنار کردند. وقتی آقای خطیر به استقلال آمد، فردی به نام بابایی هم همراه او بود. سرمربی تیم از حضور بابایی ناراحت است. چرا خطیر بر حفظ این فرد اصرار دارد؟ سرمربی تیم از حضور این فرد رضایت ندارد.

انتظار معجزه از استقلال ندارم

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای آینده استقلال امیدی دارد؟ گفت: با شرایطی که استقلال دارد، خیلی به این تیم امید ندارم و نگران استقلال هستم. به توانایی آقای نکونام و بازیکنانی که فصل گذشته هستند، شکی نیست اما وقتی هزینه کرد تیم های پایین تر از استقلال را می بینم، تکلیف بازی محبت آمیز و اردوی آنها مشخص است، ولی استقلالی که با این شرایط بسته گردد، انتظار معجزه ندارم. حتی اگر معجزه هم برای استقلال صورت بگیرد، جز استثنات است و روزهای سختی در پیش دارد.

یا با استقلال مشکل دارند یا با نکونام

حمودی درباره سقف بودجه اعلام کرد: سقف بودجه را هیچوقت قبول ندارم. دو، سه تیم هر بازیکنی را که دلشان خواست خریداری کردند اما برای استقلال سقفی گذاشتند که حتی تا همان اندازه مشخص شده هم پولی برای پرداخت نیست. بازیکنان سال گذشته هنوز دستمزد خود را نگرفته اند. یک باشگاه در ترکیه و هر جایی اردو می زند و استقلال هنوز فکر 11 یا 15 بازیکن خودش است. از دو حالت خارج نیست یا با نام استقلال مشکل دارند یا با شخصیت آقای نکونام که می خواهند او را تخریب نمایند.

تیم شانزدهم جدول هم بسته شده اما شرایط استقلال مشخص نیست

حمودی در سرانجام گفت: تیم شانزدهم جدول بسته شده و بازی های محبت آمیز خودش را انجام داده. اما تکلیف تیم فوتبال استقلال با این همه هوادار و جام، مشخص نیست. استقلال حتی یک اردوی خارج از تهران نتوانسته برگزار کند، اردوی خارجی پیشکش! درچنین شرایطی خیلی ها اول فصل می خواهند تقصیرها را گردن نکونام بندازند. به نظرم این افراد مشغول خیانت به استقلال هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2228

به "پول نیست چرا بازیکن به استقلال بیاید ، تیم شانزدهم جدول هم بسته شده اما تیم ما نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول نیست چرا بازیکن به استقلال بیاید ، تیم شانزدهم جدول هم بسته شده اما تیم ما نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید