شاه علی دوست: می خواهیم باخت دور رفت برابر تراکتور را جبران کنیم، 3 تیم شانس یکسانی برای قهرمانی دارند

به گزارش ورزش من و تو، کاپیتان تیم فوتبال سایپا شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت که نارنجی پوشان انگیزه بالایی برای جبران شکست بازی رفت مقابل تراکتور تبریز دارند.

شاه علی دوست: می خواهیم باخت دور رفت برابر تراکتور را جبران کنیم، 3 تیم شانس یکسانی برای قهرمانی دارند

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیم سایپا گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد. ما از آغاز نیم فصل دوم یعنی از هفته شانزدهم نتایج خوبی کسب کردیم و از چهار بازی هشت امتیاز گرفتیم که این عملکرد خوبی است. در نیم فصل دوم هم تغییراتی در سایپا ایجاد شد و آمدن بازیکنان جدید به تیم ما یاری کرد. در عین حال جوان های تیم هم نسبت به نیم فصل اول پخته تر شده اند و می توانند حالا بهتر خودشان را نشان دهند.

هافبک تیم فوتبال سایپا در خصوص ملاقات روز آدینه این تیم در خانه تراکتور تبریز بیان نمود: تراکتور تیم بسیار خوبی است که می خواهد خودش را به رده های بالاتر برساند. بازی در تبریز آسان نیست، ولی امیدواریم با انجام یک بازی خوب با امتیاز به تهران برگردیم. بازی رفت را روی یک غافلگیری واگذار کردیم و حالا دنبال جبران آن شکست هستیم. می دانیم بازی سختی داریم، ولی امیدواریم که نتیجه خوبی در تبریز بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد؟، توضیح داد: از حالا قضاوت یا پیش بینی زود است. در حال حاضر چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم درگیر هستند و فشار مسابقات ممکن است روی عملکرد آنها تأثیر بگذارد تا تیم های دیگر از جمله تراکتور از این موضوع نهایت استفاده را ببرند. با این حال من پرسپولیس، سپاهان و استقلال را مدعیان اصلی می دانم و فکر می کنم شانس آنها برای قهرمانی یکسان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 737

به "شاه علی دوست: می خواهیم باخت دور رفت برابر تراکتور را جبران کنیم، 3 تیم شانس یکسانی برای قهرمانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: می خواهیم باخت دور رفت برابر تراکتور را جبران کنیم، 3 تیم شانس یکسانی برای قهرمانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید