پورتو 0 - 2 چلسی؛ توخل به فکر یک فینال دیگر

به گزارش ورزش من و تو، چلسی با ارائه نمایشی منطقی در خانه پورتو با دو گل به رجحان دست یافت.

پورتو 0 - 2 چلسی؛ توخل به فکر یک فینال دیگر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی رد شبی که موقعیت های زیادی روی دروازه پورتو نداشت، با هوشمندی دو بار توسط میسون مونت و بن چیلول به گل رسید تا با این پیروزی بخش زیادی از راه صعود را در پرتغال طی بکند.

پورتو بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 12 ابتدا ضربه دیاز توسط مدافعان چلسی دفع شد و روی ریباند ضربه محکم و والی اوریبه از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

اما در ادامه و بر خلاف جریان بازی این چلسی بود که به گل اول دست یافت. روی پاس دقیق جورجینیو، میسون مونت در گوشه محوطه پورتو صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه پیروز شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در لحظات پایانی نیمه اول این په په بود که با حضور در محوطه جریمه فرصت داشت گل تساوی پورتو را وارد دروازه چلسی بکند، اما ضربه او با مهار ادواردو مندی همراه شد و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با فزونی 0-1 چلسی به اتمام رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال دیاز بود که په په با ضربه سر می توانست زننده گل تساوی پورتو لقب بگیرد، اما مندی یک بار دیگر دروازه چلسی را نجات داد.

در دقیقه 60 آنتونی رودیگر، مدافع پیش تاخته چلسی با ضربه ای از پشت محوطه جریمه دروازه پورتو را تهدید کرد، اما مارچسین به خوبی عکس العمل نشان داده و این ضربه را دفع کرد.

دقایقی بعد این بار جیمز با ارسال خود برای چلسی موقعیت سازی کرد، اما ضربه سزار آسپلیکوئتا چندان دقیق نبود و در اختیار دروازه بان پورتو نهاده شد. در دقیقه 79 کریستن پولیسیچ فرصتی تا زدن گل دوم چلسی نداشت، اما این ستاره آمریکایی بدشانس بود و ضربه او به دیرک دروازه پورتو برخورد کرد.

اما در دقیقه 85 چلسی به گل دوم هم دست یافت. روی اشتباه عجیب مدافعان پورتو، بن چیلول با فرار خود و گذر از سد مدافعان و دروازه بان پورتو پیروز شد گل دوم را به نام خودش ثبت کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و چلسی به فزونی شیرین 0-2 دست یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1543

به "پورتو 0 - 2 چلسی؛ توخل به فکر یک فینال دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتو 0 - 2 چلسی؛ توخل به فکر یک فینال دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید