واکنش شرکت دخانیات ایران به یک خبر

به گزارش ورزش من و تو، روابط عمومی شرکت دخانیات ایران گفت رابطه استخدامی مدیرعامل این شرکت تابع قانون کار جمهوری اسلامی ایران و صندوق تأمین اجتماعی بوده است.

واکنش شرکت دخانیات ایران به یک خبر

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، شرکت دخانیات ایران در واکنش به خبر چنبره مدیر بازنشسته دولت روحانی بر دخانیات/ مدیرکل وزارت صمت: این پست فاقد وجاهت قانونی است نوشت:

1- رابطه استخدامی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تابع قانون کار جمهوری اسلامی ایران و صندوق تأمین اجتماعی بوده و مطابق ماده 21 قانون مذکور صورت پذیرفته که بازخریدی در زمره هیچ کدام از موارد احصاء شده در ماده قانونی فوق الذکر نمی باشد.

2- در ماده 24 قانون کار جمهوری اسلامی ایران، تکالیف قانونی کارگر و کارفرما در پرداخت حقوق متعلقه کارگران در هنگام ترک کار و انتها قرارداد بیان شده و واژه بازخریدی، عنوانِ عرفی و مصطلح سازمان های کارگری در پرداخت حق سنوات در طول خدمت می باشد که جزو تکالیف کارفرما برای تمامی کارگران است و لذا ارتباطی با مفهوم بازخریدی برای کارمندانِ تابع قانون مدیریت کشوری در دستگاه های اجرایی و دولتی و ضوابط مربوط به آن ندارد.

3-درخصوص نامه اداره کل حقوقی وزارت صمت، به صورت مکتوب پاسخ لازم همراه با مستندات به وزیر محترم وقتِ صنعت، معدن و تجارت داده شد که در همان زمان نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و نظریه شرکت دخانیات ایران تایید شد.

4- در دو سال گذشته پس از اجرای برنامه های بهبود، 5 مجتمع تولیدی کشور که قبلا با 20 درصد ظرفیت فعال بوده اند با ظرفیت کامل در دو یا سه شیفت به چرخه کامل تولید برگشتند، رکورد تولید دو سال قبل در سال 99 شکسته شد و شرکت دخانیات ایران در بین شرکت های وزارت کار بعنوان شرکت برتر در جهش تولید انتخاب گشت. در 8 ماهه اول سال 1400 نیز با بیش از 50 درصد افزایش تولید و 85 درصد افزایش فروش نسبت به مدت مشابه در سال قبل و کسب حدود 15 درصد از سهم بازار و دومین شرکت دخانی در تامین و تولید محصولات دخانی از میان شرکت های بزرگ خارجی حاصل عملکرد دوساله اخیر شرکت دخانیات ایران بوده است.

سید محمد عظیمی

مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1877

به "واکنش شرکت دخانیات ایران به یک خبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شرکت دخانیات ایران به یک خبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید