واریز 50 میلیارد تومان به حساب کارفرمایان اردبیل بابت جذب نیروی شغل اولی

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران/اردبیل سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مبلغ 50 میلیارد تومان از طریق دولت در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان از بابت جذب هزار و 751 نفر نیروی شغل اولی واریز شد.

واریز 50 میلیارد تومان به حساب کارفرمایان اردبیل بابت جذب نیروی شغل اولی

بهروز رحیم زاده در تشریح اجرای سیاست های بازار کار در اردبیل شرح داد: باتوجه به افزایش روزافزون دانش آموختگان دانشگاهی و عدم آشنایی با اکثریت قریب به اتفاق آنها با مهارت های علمی، طرح کارورزی در راستای حمایت از فارغ التحصیلان و همچنین کارفرمایان در سال 1396 از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه برخی فعالیت ها و کسب وکارها با شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند، ابراز امیدواری کرد: باتوجه به شرایط موجود استان اردبیل در طرح کارورزی با عملکرد 3 هزار و 640 نفری رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: طرح یارانه دستمزد نیز یکی از طرح های پیروز بود که در شهریورماه سال 99 ابلاغ شد و با وجود کرونا این استان توانسته است تا به امروز عملکرد هزار و 751 نفری را به خود اختصاص دهد.

وی مطرح نمود: استان اردبیل توانست در بین 8 استان (پایلوت سال 99) رتبه اول را به خود اختصاص دهد و تا به امروز مبلغ 50 میلیارد ریال از بابت جذب نیروی کار از طریق طرح یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان واریز شده است.

رحیم زاده گفت: طرح مشوق بیمه ای یکی دیگر از طرح های ذیل سیاست های فعال بازار کار است که تا به امروز تعداد هزار و 115 نفر از این طریق جذب بنگاه های اقتصادی شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1946

به "واریز 50 میلیارد تومان به حساب کارفرمایان اردبیل بابت جذب نیروی شغل اولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز 50 میلیارد تومان به حساب کارفرمایان اردبیل بابت جذب نیروی شغل اولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید