خوگرنیوز رسانه تخصصی صنعت مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

به گزارش ورزش من و تو، خوگرنیوز رسانه تخصصی مبلمان و دکوراسیون و بستری برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط میان فعالان این حوزه ها با یکدیگر و با مخاطبانشان است. این رسانه به انعکاس اخبار و ارائه گزارش در خصوص رویدادها، تازه های نوآوری و فناوری و تحولات مالی اکوسیستم مبلمان و دکوراسیون در ایران و دنیا می پردازد.

خوگرنیوز رسانه تخصصی صنعت مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همچنین خوگرنیوز با انتشار مقالات گوناگون درحوزه های دانش، سبک زندگی و معرفی میراث گذشته، وظیفه خود به عنوان رسانه را تکمیل می نماید. خوگرنیوز مرجع و نمایه ای از شرایط و ظرفیت های مبلمان و دکوراسیون ایران و بازتاب دهنده تحولات بین المللی و الگوهای پیروز این دو حوزه از سراسر دنیا است.

درباره اکوسیستم مبلمان و دکوراسیون ایران

هر کسب وکاری تحت تاثیر چند اکوسیستم است و بیش از همه تحت تاثیر سیاست گذاری ها و رویدادهای حوزه صنعت یا خدماتی که برگزیده. اکوسیستم مبلمان و دکوراسیون بسیار عظیم و دارای اشتراک و همپوشانی با بسیاری از صنایع و حوزه های خدماتی دیگر است؛ چرا که محصولات و خدماتی که در حوزه مبلمان و دکوراسیون قرار می گیرند، بسیار متنوع و گسترده هستند. از سوی دیگر مصرف نمایندگان همه این محصولات و خدمات - اعم از خانگی، اداری و تجاری- نیز از ذینفعان این حوزه محسوب می شوند.

ارتباط سالم و پویا میان اجزای هر اکوسیستم متضمن عملکرد بهتر و تغییرات مثبت آن است. ارتباط اصولا بر پایه

اطلاع رسانی شفاف و به روز صورت می گیرد. چیزی که جای خالی آن در بسیاری از حوزه ها از جمله مبلمان و دکوراسیون احساس می گردد.

ما در خوگرنیوز برآنیم تا با تجمیع اخبار و اطلاعات موجود اما پراکنده، فراوری محتوای خبری و ارائه تحلیل هایی به روز در حوزه هایی که کمتر به آن پرداخته شده، پایگاهی برای اطلاع رسانی و تعامل در این اکوسیستم ایجاد کنیم.

ذینفع اصلی این فعالیت صاحبان کسب وکار و فعالان صنعت مبلمان و دکوراسیون هستند و فراوری و نشر اخبار و محتوای ارزشمند بومی که قابل رصد و الگوبرداری و دستمایه تعامل باشد، تنها با همت و همکاری آن ها مقدور است.

تاریخچه و تولد خوگرنیوز

ایده فعالیت رسانه ای در صنعت مبلمان و دکوراسیون از سال 1393 همزمان با شکل گیری خوگر، پلتفرم آنلاین مبلمان و دکوراسیون شکل گرفت و تلاش شد در چهارچوب بلاگ خوگر با فراوری محتوای مناسب و به روز تا حدی به نیازهای برشمرده شده، پاسخ داده گردد. تا اینکه در سال 98 به پشتوانه تجاربی که در این مدت کسب شده بود خوگرنیوز به عنوان یک پایگاه مستقل در خدمت کل صنعت و صنف نهاده شد و اکنون خدمات گسترده تری را به فعالان و علاقه مندان ارائه می دهد.

خوگرنیوز اتفاقی نو در صنعت مبلمان و دکوراسیون ایران

وبسایت خوگرنیوز آذرماه 1398 فعالیتش را در راستای پرکردن جای خالی یک رسانه تخصصی و کسب وکار محور در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی آغاز کرد و این روزها با هزاران مقاله تخصصی و عمومی مرجعی ارزشمند برای دسترسی علاقه مندان به اخبار، اطلاعات و دانش در حوزه های مبلمان، دکوراسیون، طراحی و معماری داخلی محسوب می گردد.

صنایع مبلمان، دکوراسیون و چوب با بیش از صد هزار واحد صنفی و صنعتی فعال و حدود یک میلیون شاغل، سهمی هشت درصدی از اشتغال کل کشور دارند. کسب وکارهای این حوزه از واحدهای فراوریی صنعتی و کارخانه های پیشرفته گرفته تا کارگاه های کوچک و فروشگاه های متعدد را شامل می گردد.

با وجود اینکه در بسیاری از حوزه ها مثل فناوری و یا حتی در بسیاری از صنایع دیگر چون صنعت نفت، معدن، مسکن و نظایر این رسانه های داخلی از سالیان دور به اطلاع رسانی و انتقال دانش و تجربه یاری نموده اند در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی تا پیش از این در این زمینه تلاش درخور توجهی نشده بود.

در چنین فضایی خوگرنیوز شکل گرفت تا با انتشار اخبار و گزارش های توصیفی و آماری مرتبط با کسب وکار این حوزه ها در دنیا و اطلاع رسانی و بازتاب فعالیت های صنف و صنعت مبلمان ایران جای خالی یک رسانه تخصصی و مرجع قابل اعتماد برای فعالان صنعت مبلمان و حوزه دکوراسیون داخلی، مصرف نمایندگان و علاقه مندان به کالاها و خدمات این دو حوزه را پر کند.

ضرورت وجود چنین رسانه ای با کارنمودهایی نظیر اطلاع رسانی، ایجاد ارتباط و انتقال دانش زمانی معین می گردد که بدانیم فعالان صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی هم، مانند هر صنف و صنعت دیگر متاثر از شتاب تغییرات در تکنولوژی، اقتصاد، شیوه های ارتباطی و الگوهای رفتاری مخاطبان هستند.

واقعیت انکار ناپذیر این است که این روزها حتی کوچکترین واحدهای مالی نه تنها برای رشد بلکه برای حیات باید از رویدادها و تازه ترین اتفاقاتی که در حوزه کاریشان می گذرد، مطلع باشند و بتوانند براساس دانش و درک درست از شرایط تصمیم های حیاتی اتخاذ نمایند. در عصر پرشتابی که به عصر اطلاعات شهره است، اطلاع رسانی شفاف و به موقع و استفاده از ابزارهای ارتباطی نوین کاملا ضروری به نظر می رسد.

آورده خوگرنیوز برای مصرف نمایندگان خدمات و کالاهای مبلمان و دکوراسیون داخلی چیست؟

مصرف نمایندگان کالاها و خدمات مبلمان و دکوراسیون گروه دیگری از مخاطبان خوگرنیوز هستند. یک رسانه نباید از کارکرد افزایش دانش عمومی و سرگرمی غفلت ورزد. این دو کارکرد هستند که پیوند مخاطبان را با رسانه عمیق تر می نمایند و سبب آشناپنداری و اعتماد دوسویه می شوند. خوگرنیوز با فراوری و انتشار طیف وسیعی از مطالب جذاب تحت عنوان خواندنی ها نظیر راهنمای خرید، راهنمای دکوراسیون، تاریخچه صنعت مبلمان، تاریخچه و سبک های دکوراسیون داخلی و آشنایی با طراحان و سبک زندگی روز به نیازهای این گروه از مخاطبان پاسخ می دهد. مخاطبان با مطالعه چنین مقالاتی می توانند با مطلعی بیشتر و تسلط بهتر برای خرید یا استفاده از خدمات تصمیم گیری نمایند.

شاخص هایی نظیر میزان رجوع کاربران به وسیله موتورهای جستجو، کاربران بازگشتی و مدت زمانی که کاربران در هر بار مراجعه به سایت خوگرنیوز در آن حضور دارند، بیانگر این است که خوگرنیوز در همین مدت کوتاه به خوبی عمل و مخاطبان بسیاری را با خود همراه و وفادار نموده است.

خوگرنیوز مرجعی برای دانشجویان و علاقه مندان به محتوای دانشی و کاربردی

بسیاری از افرادی که جذب بازار کار و فعالیت مالی در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی می شوند دانشجویان رشته هایی نظیر صنایع چوب، طراحی صنعتی، معماری، معماری داخلی و نظایر این هستند. از آنجایی که یکی از معضلات همیشگی در اشتغال نبود پیوندی میان دانشگاه و صنعت است، خوگرنیوز تلاش می نماید با آشنا کردن دانش آموختگان با دغدغه های صنعتگران از یکسو و انتشار مطالبی در جهت آشنایی فارغ التحصیلان با مهارت های کسب وکاری از سوی دیگر، گامی مثبت در این زمینه بردارد.

خوگرنیوز؛ تنها رسانه تخصصی برای پوشش خبری رویدادهای حوزه مبلمان و دکوراسیون

سالانه چندین رویداد در حوزه صنعت مبلمان و طراحی داخلی برگزار می گردد؛ از جمله نمایشگاه مبلمان اداری، نمایشگاه مبلمان خانگی، نمایشگاه دکوراسیون داخلی، رقابت طراحی محصول و مسابقه دکوراسیون داخلی و معماری داخلی، آموزش طراحی مبلمان و نظایر آن. برگزارنمایندگان این رویدادها با استفاده از ظرفیت این پایگاه می توانند به بهترین نحو فراخوان ها، فرایند و بازتاب های برگزاری و نتایج آن را پوشش دهند. در حال حاضر نیز در بخش اخبار مبلمان امکان دسترسی به اطلاعات بعضی از این رویدادها موجود است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1400 بروزرسانی: 10 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1477

به "خوگرنیوز رسانه تخصصی صنعت مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوگرنیوز رسانه تخصصی صنعت مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید