مقام چینی: روابط چین و روسیه در بهترین دوره تاریخی خود قرار گرفته است

به گزارش ورزش من و تو، یانگ جیه چی، مسئول سیاست خارجی حزب کمونیست چین در گفت و گوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه گفت: روابط روسیه و چین در بهترین دوره تاریخی خود قرار گرفته است و حفظ مبادلات نزدیک رهبران دو کشور حائز اهمیت است.

مقام چینی: روابط چین و روسیه در بهترین دوره تاریخی خود قرار گرفته است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

از رادیو بین المللی چین، یانگ که برای حضور در شانزدهمین گفت و گوی امنیت راهبردی دو کشور در مسکو به سر می برد سه شنبه شب در این تماس اضافه نمود: مناسبات مشارکت راهبردی همه جانبه چین و روسیه در عصر نوین همیشه با قدرت رشد نموده و دو طرف درباره مسائل مربوط به منافع اصلی از یکدیگر حمایت نموده اند.

وی اضافه نمود: روابط دو کشور امروز تبدیل به یک الگوی برجسته از مناسبات بین المللی بر اساس احترام متقابل، عدالت و سود متقابل برای دنیایان شده است و با توجه به ناآرامی هایی که امروز دنیا دچار آن است، الگوی روابط روسیه و چین یک نیروی مثبت و با ارزش برای جامعه دنیای به شمار می رود.

پوتین نیز در این تماس تلفنی ضمن رساندن سلام به شی جین پینگ همتای چینی خود گفت: عزم روسیه برای پیشبرد فرایند توسعه با کیفیت بالای مناسبات مشارکتی راهبردی همه جانبه دو کشور تزلزل ناپذیر است.

او ادامه داد: مسکو مایل است با حفظ هماهنگی و همکاری نزدیک با چین، برای دفاع از چندجانبه گرایی و صلح و ثبات راهبردی در دنیا کوشش کند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1618

به "مقام چینی: روابط چین و روسیه در بهترین دوره تاریخی خود قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام چینی: روابط چین و روسیه در بهترین دوره تاریخی خود قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید