لوزانو: امیدوارم بازی با ایتالیا بازی سال ایران باشد

به گزارش ورزش من و تو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر صد درصد توانمان را در بازی با ایتالیا ارائه دهیم می توانیم پیروز شویم و امیدوارم بازی برابر ایتالیا بازی سال ایران باشد.

لوزانو: امیدوارم بازی با ایتالیا بازی سال ایران باشد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست برابر روسیه گفت: در هر سه ست با اشتباهات زیاد بازی را آغاز کردیم و این موضوع بازی را سخت کرد. هم ست اول و هم ست دوم وقت استراحت گرفتیم و این موضوع را یادآوری کردیم که اشتباهات زیاد است. با توپ گیری و دفاع روی تور کوشش کردیم عقب ماندگی را جبران کنیم. روسیه هم خوب بازی کرد و آن ها تاکتیک بالآیی دارند بنابراین اگر عقب بیفتیم جبران سخت است. به هرحال این بازی تمام شده است و امیدوارم از این بازی برای دیدار با ایتالیا استقاده کنیم.

لوزانو درباره بازی با تیم ملی ایتالیا گفت: ایتالیا تیم خوبی است وتجربه زیادی در بازی های بین المللی دارد. اگر صددرصد توانمان را ارائه دهیم و ایتالیا را تحت فشار قرار بدهیم شاید نتواند بازی خود را ارائه دهد و احتمال صعود ما وجود خواهد داشت.امیدوارم این بازی، بازی سال ایران باشد.

لوزانو درباره تغییراتی که در ترکیب ایران در این بازی داشت گفت: ما نیاز داریم از افراد دیگری هم استفاده کنیم تایک سری از بچه ها در شرایط بازی قرار بگیرند. تیم ما دوازده نفره است و ما باید از دیگر دوستان هم استفاده کنیم و ببینیم کدام یک می توانند یاری نمایند. ممکن است افرادی که در شرایط المپیک نیستند این موضوع را درک ننمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 401

به "لوزانو: امیدوارم بازی با ایتالیا بازی سال ایران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوزانو: امیدوارم بازی با ایتالیا بازی سال ایران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید