اکبری: تایلند برای ما زنگ خطر بود، می توانیم روسیه را شکست دهیم

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، پیمان اکبری بعد از سرانجام دیدار تیم والیبال دانشجویان ایران مقابل تایلند اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم تبربک می گویم چون این پیروزی حکم صعود ما را امضا کرد. از روز اول می دانستیم تایلند تیم خطرناکی است و بازی هایش با ایران همواره نزدیک بوده است.

اکبری: تایلند برای ما زنگ خطر بود، می توانیم روسیه را شکست دهیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

وی تاکید نمود: نحوه بازی تیم های شرق آسیا با ما متفاوت است و این یک زنگ خطر برای ما بود. تایلندی ها دریافت های خوبی برابر سرویس های ما داشتند. قدرت ایران در سرویس زدن است و زمانیکه تیمی سرویس ها را دریافت کند هر حرکتی را برای حمله طراحی می نماید.

سرمربی تیم والیبال دانشجویان در مورد تیم روسیه هم گفت: درست است روسیه در لیگ دنیای ناکام بود اما همواره در رده های بزرگسالان امید جوانان و نوجوانان قهرمان دنیا است. این تیم در بازی های اروپایی باکو سوم شد و میانگین قدی بالایی دارد اما این باعث نمی گردد که عثب نشینی کنیم و اگر خوب کار کنیم توان شکست آنها را داریم.

تیم والیبال دانشجویان ایران امروز دوشنبه در سومین دیدار خود در مسابقات والیبال دانشجویان پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم تایلند به رجحان برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 508

به "اکبری: تایلند برای ما زنگ خطر بود، می توانیم روسیه را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: تایلند برای ما زنگ خطر بود، می توانیم روسیه را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید