شریفات: آلومینیوم و خطیبی از خانواده ام هم برایم مهم تر هستند، نفت مسجدسلیمان پول نداشت، به اراک نمی آمد

به گزارش ورزش من و تو، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که این باشگاه و سرمربی آلومینیوم برای او از خانواده اش نیز مهم تر هستند.

شریفات: آلومینیوم و خطیبی از خانواده ام هم برایم مهم تر هستند، نفت مسجدسلیمان پول نداشت، به اراک نمی آمد

اسماعیل شریفات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان 2 بر یک آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازگشت بسیار زیبایی داشتیم و خیلی چسبید. می دانستیم نفت تیمی جنگنده و قدرتی است و در نیمه اول غافلگیر شدیم. حریف خیلی خوب بازی کرد و از ما پیش افتاد، اما به تساوی رسیدیم و در دقیقه 90 پیروز شدیم که برد بسیار شیرینی بود.

نفت مسجدسلیمان پول نداشت، به اراک نمی آمد

وی در واکنش به اینکه نفتی ها دو روز حاضر به تمرین نشده بودند و باشگاه را تهدید نموده بودند که به اراک سفر نمی نمایند، گفت: آنها دو روز قبل از بازی به هتل امیرکبیر آمدند و آمادگی بیشتری نسبت به ما داشتند. اگر آنها پول نداشتند، اصلاً به اراک نمی آمدند.

عجله ای برای رسیدن به بالای جدول نداریم

هافبک آلومینیوم اراک در خصوص صدرنشینی این تیم در لیگ برتر توضیح داد: ما عجله ای برای رسیدن به بالای جدول نداریم و مهم این است که در سرانجام فصل چه جایگاهی داشته باشیم. جایگاه تیم ها در این هفته ها همواره جابه جا می گردد و ما هفته به هفته پیش می رویم. روزهای خوبی داریم و امیدوارم این روزهای خوب ادامه داشته باشد.

جانم را به خاطر یاری به آلومینیوم می دهم

شریفات درباره عملکرد باکیفیت خود مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگاران گفت: گل دقیقه 90 خیلی چسبید و خوشحالم که دل یک شهر را شاد کردم. دوندگی و جنگندگی ما نشان می دهد چه هدفی داریم و خوشحالم در آلومینیوم بازی می کنم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و همه عوامل کارخانه کوشش خود را می نمایند که همه این ها باعث پیشرفت آلومینیوم شده است. باشگاه آلومینیوم به تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل نموده است و همانطور که به من یاری کرد، جانم را به خاطر یاری به این تیم می دهم.

در مسجدسلیمان در خوابگاهی زندگی می کردم که هنگام بارندگی، اتاق پُر از آب می شد

وی راجع به اعتراض اعضای تیم نفت مسجدسلیمان به اعلام پنالتی به سود آلومینیوم و حمله طرفداران نفت به خودش در فضای مجازی بیان نمود: خطا که کاملاً درست بود و پای من روی خط محوطه جریمه قرار داشت، اما نمی توانم تشخیص بدهم پنالتی بود یا خیر. فضای مجازی و سایر تیم ها برای من مهم نیستند. سالی که در نفت مسجدسلیمان بازی کردم، در خوابگاهی بودم که هیچ چیز نداشت و زمانی که باران می بارید، اتاقم پُر از آب می شد.

مدیون آلومینیوم و خطیبی هستم و آنها از خانواده ام برایم مهم تر هستند

هافبک آلومینیوم اراک با تمجید از شرایط خود در این باشگاه بیان کرد: سال جاری به روزهای اوج خودم برگشته ام و زوج خیلی خوبی با فخرالدینی در سمت راست تشکیل داده ایم. استقلال، فولاد و ذوب آهن تیم های بزرگی هستند که باعث پیشرفتم شدند. بعلاوه مربیان زیادی چون مظلومی، فرکی و قلعه نویی داشته ام، اما این آلومینیوم و رسول خطیبی بودند که دستم را گرفتند و مدیون آنها هستم. خطیبی از خانواده من هم برایم مهم تر است و اگر به استقلال، فولاد یا نفت مسجدسلیمان هم گل بزنم، خوشحالی می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1881

به "شریفات: آلومینیوم و خطیبی از خانواده ام هم برایم مهم تر هستند، نفت مسجدسلیمان پول نداشت، به اراک نمی آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفات: آلومینیوم و خطیبی از خانواده ام هم برایم مهم تر هستند، نفت مسجدسلیمان پول نداشت، به اراک نمی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید