رحیمی: مردم با مشارکت باشکوه در انتخابات بار دیگر اقتدار ایران را نشان خواهند داد

به گزارش ورزش من و تو، تهران (پانا) - نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر ثابت خواهند کرد که هنوز پای نظام و انقلاب و رهبریشان ایستاده اند و پاسخ محکمی به مخالفان و معاندان ایران خواهند داد.

رحیمی: مردم با مشارکت باشکوه در انتخابات بار دیگر اقتدار ایران را نشان خواهند داد

بهزاد رحیمی در گفت وگو با پانا بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مردم با مشارکت باشکوه بار دیگر مقبولیت و اقتدار نظام را نشان خواهند داد و ثابت می کنند که بعد از گذشت 40 سال از عمر بابرکت انقلاب، هنوز پای انقلاب و نظام و رهبرشان هستند و خواهند بود. این مهم حتما با حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات ثابت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری پاسخ محکی به مخالفان و معاندان ایران خواهد داد، گفت: افرادی باید در این انتخابات داوطلب شوند که مورد اعتماد مردم باشند و بتوانند با برنامه مناسب شرایط را تغییر دهند. امیدوارم در این انتخابات به یک انتخاب اصلح برسیم.

عضو مجمع کنندگان استان کردستان افزود: شرایط کنونی انتخابات نیازمند یک شوک اساسی است و آن هم حضور کاندیداهای مردمی است که میتواند شور و مشارکت را افزایش دهد.

رحیمی خطاب به احزاب کشور توصیه کرد: باید احزاب کشور، اشخاصی را معرفی کنند که در دل مردم جای داشته باشند و مشارکت را بالا ببرند. مطمانا در روزهای آینده اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه خواهد افتاد.

این کننده مجلس با بیان اینکه برخی احزاب و اشخاص امتحان خود را پس داده اند و شاید با استقبال مردم زیاد روبرو نشوند، گفت: رئیس جمهور آینده و کابینه وی باید بتوانند با مردم باشند، مسائل را حل کنند، برنامه لازم برای حل مسائل را داشته باشد.

کننده مردم سقز و بانه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: افرادی که اکنون اعلام کاندیداتوری کرده اند با این شرایط و مسائل، اقدامشان قابل تقدیر و باارزش است اما باید بدانند که ریاست جمهوری توانمندی بالایی می خواهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1569

به "رحیمی: مردم با مشارکت باشکوه در انتخابات بار دیگر اقتدار ایران را نشان خواهند داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: مردم با مشارکت باشکوه در انتخابات بار دیگر اقتدار ایران را نشان خواهند داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید