دنباله بازی GreedFall معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش ورزش من و تو، کمپانی نیکان (Nacon) و استودیوی اسپایدرز (Spiders) به تازگی دنباله بازی نقش آفرینی گریدفال با عنوان The Dying World را برای کنسول ها و رایانه های شخصی معرفی نموده اند.

دنباله بازی GreedFall معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

آلن فالک، مدیر عامل نیکان، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

دنیا روسو، بنیانگذار و کارگردان اسپایدرز، اضافه نمود:

در ادامه فرمول موفقیت آمیز بازی اول، GreedFall II: The Dying World یک بازی در سبک نقش آفرینی است که روی داستان و انتخاب های بازیکن تمرکز دارد، اما گیم پلی آن در قالب مبارزات تاکتیکی دچار تغییراتی شده است. داستان سه سال قبل از اتفاقات بازی اول و ماجراهای شخصیت دساردت (قهرمان بازی نخست) آغاز می گردد. این بار شما در نقش یک بومی جزیره Teer Fradee قرار خواهید گرفت که به زور از جزیره خود جدا شده و به قاره Gacane برده می گردد؛ جایی که محل مهاجران است.

در این دنیای قدیمی که به وسیله جنگ ویران شده و به وسیله طاعون مالیکور و نقشه های سیاسی جناح های مختلف عذاب می کشد، باید آزادی و کنترل سرنوشت خود را دوباره بدست آورید. با استفاده از دیپلماسی، حیله گری یا مبارزه و بعلاوه یاری از متحدانی که ایجاد خواهید کرد، این به شما بستگی دارد که به جاه طلبی های شخصیت خود در چه زمانی خاتمه دهید. به طور کلی در بازی علاوه بر گشت و گذار در محیط های مختلف و متنوعی که نسبت به بازی اول بیشتر شده اند، می توانید با جناح ها در مکان های مختلف صحبت کنید و از نقشه های آن ها مطلع شوید. از طرفی می توانید با یاری کردن به افرادی خاص، آن ها را دوست، دشمن یا حتی عاشق خود کنید.در نهایت در نبرد های بازی نیز می توانید کنترل آن ها را به شیوه خود بدست بگیرید.

بازی GreedFall II: The Dying World در سال 2024 میلادی برای کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. ظاهرا استودیوی سازنده از کنسول خاصی نام نبرده است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2036

به "دنباله بازی GreedFall معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله بازی GreedFall معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید