مراکز خرید والنسیا؛ از پلازا ردونا تا مدیا مارکت

به گزارش ورزش من و تو، والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا و بهشت عاشقان خرید است. برای آشنایی با مراکز خرید والنسیا با خبرنگاران همراه باشید.

مراکز خرید والنسیا؛ از پلازا ردونا تا مدیا مارکت

آن چه که برای تکمیل سفر خود به والنسیا از قلم نیاندازید خرید کردن است. ساختار شهر و هوای بی نظیرش شما را دعوت به گشت و گذار در خیابان ها و خرید بسیاری چیزهای رنگارنگ می نماید. در بین تمام کالاهای مختلف سوغاتی ، غذاها، وسایل تزئینی، سفالینه ها، ظروف سرامیکی و کفش های دست ساز را از قلم نیاندازید. در ادامه به معرفی برترین مراکز خرید والنسیا مانند پلازا ردونا و مدیا مارکت می پردازیم.

پلازا ردونا (Plaza Redona)

والنسیا به خاطر ظروف سرامیکی، پوشاک محلی و بعضی خوراکی ها بسیار معروف بوده و گردشگران این موارد را به عنوان سوغات به خانه های خود می برند. یکی از برترین مراکز خرید برای تهیه سوغات، پلازا ردونا (به معنی میدان گرد) است. این مرکز خرید در یکی از دنج ترین نقطه های والنسیا قرار گرفته است به طوری که وقتی پا به این مکان می گذارید به زمانی سفر می کنید که هنوز این شهر کشف نشده بود. به هنگام غروب همواره شخصی در این مکان آکاردئون می نوازد. همان طور که از نام این مرکز خرید برمی آید، این جا میدانی دایره شکل است که دور تا دور آن را مغازه ها و ساختمان های قدیمی احاطه نموده است. علاوه بر مغازه های پوشاک و سرامیک چند رستوران هم در این اطراف دیده می شوند.

ساعت کار: هر روز 24 ساعت شبانه روز.

موقعیت مرکز خرید پلازا ردونا روی نقشه

بولوارد استریا (Boulvard Austria)

این مرکز خرید در واقع یک گالری در مرکز شهر نزدیک اینتامنتو پلازا (Plaza del Ayntamento) است. بولوارد استریا یکی از مراکز لوکس و گران قیمت والنسیا به شمار می رود که پر از مغازه های مختلف با برندهای داخلی و خارجی فراوان است. مشتریان در این مرکز خرید می توانند کالاهایی چون پوشاک جوانان، عطر و ادکلن، کتاب، جواهرات و بدلیجات، پوشاک، کفش، ساعت، مبلمان، لوازم تزئینی، تلفن همراه و لوازم جانبی را تهیه نمایند. خانم ها می توانند از امکانات سالن های آرایشی بهره مند شوند.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 9 شب.

موقعیت مرکز خرید بولوارد استریا روی نقشه

ال سالر (El Saler)

مرکز خرید ال سالر درست رو به روی شهر هنر و علم (City of Arts and Sciences) قرار گرفته است، پس علاوه بر خرید می توانید از یکی از مقاصد گردشگری والنسیا نیز تماشا کنید. این مرکز خرید یکی از برترین جاهایی است که می توان در آن بسیار خوش گذراند. قیمت ها در این مرکز خرید پایین نیست اما مطمئن باشید روز خوبی را در این مرکز خواهید گذراند. این مرکز مجموعه ای از انواع کالاها از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی، اسباب بازی، کتاب فروشی، جواهرات و غیره با برندهایی چون آدیداس، برشکا، سی اند ای (C&A)، آمازون، آمیچی (Amichi)، فوت لاکر (foot locker) و دیگر برندهای داخلی و خارجی است. علاوه بر این مغازه ها، رستوران ها، کافه ها، فود کورت، سینما، کلوپ بچه ها نیز جزو این مجموعه هستند.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

یکشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 9 شب.

موقعیت مرکز خرید ال سالر روی نقشه

نوو سنترو (Nuevo Centro)

نوو سنترو مجموعه ای بزرگ از مغازه های مختلف و یکی از برترین مراکز خرید والنسیا است، پس توصیه می کنیم این مکان را ابتدای فهرست خود قرار دهید. این مرکز خرید نزدیک به مرکز شهر و دقیقا در شمال رودخانه و کنار ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است. قیمت کالاهای این مجموعه نه خیلی گران و نه مقرون به صرفه هستند در واقع می توان گفت قیمت ها معقول هستند. مغازه های نوو سنترو شامل رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای، وسایل و لوازم خانگی، جواهرات و بدلیجات، اسباب بازی، لوازم موسیقی، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش و غیره است.

برای بچه ها زمین بازی، پارک و لوازم تفریح در نظر گرفته شده است.

امکانات: پارکینگ 24 ساعته، یک صفحه نمایش بزرگ، تلفن عمومی، ایستگاه تاکسی، پله برقی، توالت عمومی، اینترنت بی سیم.

سات کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

یکشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 9 شب.

موقعیت مرکز خرید نوو سنترو روی نقشه

مدیا مارکت (Media Market)

این مرکز خرید برای بسیاری از افراد که همواره در پی وسایل الکترونیکی و اخبار مربوط به آن ها هستند جای مناسب و هیجان انگیزی باید باشد.مدیا مارکت جوابی برای تمام سوال های مربوط به کامپیوتر و دیگر وسایل الکترونیکی شما است. هر آن چه که احتیاج داشته باشید با قیمت استاندارد و میانه در این مرکز خرید پیدا می کنید. با وجود این که مدیا مارکت در مرکز شهر قرار ندارد اما دسترسی به آن به وسیله مترو راحت است.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید مدیا مارکت روی نقشه
منبع: کجارو / nuevocentro.es / valenciavalencia.com
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1988

به "مراکز خرید والنسیا؛ از پلازا ردونا تا مدیا مارکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید والنسیا؛ از پلازا ردونا تا مدیا مارکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید