دختران بسکتبالیست ایران پنجم آسیا شدند

به گزارش ورزش من و تو، تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران با پیروزی درآخرین بازی رقابت های قهرمانی آسیا، در صندلی پنجم نهاده شد.

دختران بسکتبالیست ایران پنجم آسیا شدند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران که برای اولین بار در دسته B رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرد در صندلی پنجم نهاده شد و نتوانست به دسته A صعود کند. ملی پوشان ایران در آخرین بازی خود که امروز انجام شد تیم سنگاپور را با نتیجه 63 بر 51 شکست دادند.

تیم سنگاپور کوارترهای اول(18 بر 13) و دوم(16بر 14) از ایران پیش افتاد اما دو کوارتر بعدی (17 بر 10 و 19 بر 7) از آن ایران بود.

تیم ایران پیش از این یک با دیگر در مرحله گروهی سنگاپور را شکست داده بود.

ایران که در گروه A دسته B حضور داشت در مجموع پنج بازی انجام داد و با کسب سه پیروزی برابر سنگاپور(یک با در مرحله گروهی و یک بار برای کسب صندلی پنجمی) و گوام(مرحله گروهی) و دو شکست برابر هند(مرحله گروهی) و قزاقستان(مرحله دوم رقابت ها) به کار خود انتها داد.

تیم ایران با ترکیب فاطمه آقازادگان، پیونیک آراکلیان، سحر گودرزی، رکسانا کریمی، زینب غفاری، عسل طهرانی، غزل هژبر، نگین رسولی، آیدا گل محمدی، ترنم شاهین زاده، فائزه ایزدی، غزل ملکی و با سرمربیگری افسانه حسن نایبی در این رقابت ها حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 91

به "دختران بسکتبالیست ایران پنجم آسیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران بسکتبالیست ایران پنجم آسیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید