دانش آموزان و مربیان برتر سازمان دانش آموزی تقدیر می شوند

به گزارش ورزش من و تو، تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی از برنامه های این سازمان در هفته معلم و تقارن آن با سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت.

دانش آموزان و مربیان برتر سازمان دانش آموزی تقدیر می شوند

اسماعیل بحری زاده در گفت وگو با پانا ضمن تبریک و گرامیداشت مقام شامخ معلم اظهار کرد: به سهم خودم از همکاران عزیز فرهنگی که در دوران سخت شیوع بیماری کرونا، علیرغم محدودیت های جدی و فاصله های فیزیکی بین مدرسه، دانش آموز، معلم و مربی، با مجاهدت های درخشان خود چراغ علم و دانش و معرفت را همچنان پرفروغ و روشن نگاه داشتند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: برخود لازم می دانم از مربیان پرتلاش تشکیلاتی و همکاران عزیز دست اندرکار در حوزه های مختلف فعالیت های سازمان دانش آموزی در سراسر کشور که در این ایام خوش درخشیدند و با پیگیری های مشفقانه و مسئولانه خود، مجموعه فعالیت های تحولی سازمان دانش آموزی را در قالب بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی به اجرا گذاشته و فعالیت های آموزشی، تشکیلاتی و امر مهم آموزش و نهادینه سازی مهارت های اجتماعی دانش آموزان را در زیست بوم جدید با جدیت پیگیری کردند، از صمیم قلب تشکر و قدردانی کنم.

ارتقای جامعه پذیری دانش آموزان

بحری زاده با بیان اینکه به یمن فعالیت های جهادگونه مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی، دانش آموزان فعال در خبرگزاری پانا و کنندگان مجلس دانش آموزی، سال تحصیلی جاری به عنوان سال پر خیر و برکتی برای سازمان رقم خورد، اضافه نمود: در این راستا ما شاهد تجلی بخشی از اهداف تربیتی سند تحول در سطح کشور بودیم و راستا روشنی برای ارتقای جامعه پذیری دانش آموزان پیش روی اعضای سازمان قرار گرفت.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی اظهار کرد: تقارن هفته معلم با سالروز تاسیس سازمان که 21 اردیبهشت است، تقارن مبارکی است و سازمان به همین مناسبت ویژه برنامه هایی را طراحی کرده که انشالله در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

برگزاری برنامه سپاس معلم

وی یکی از مهم ترین برنامه های سازمان در ایام هفته بزرگداشت معلم را برنامه سپاس معلم مطرح نمود و اضافه نمود: در این برنامه تمام اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان، دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا و کنندگان مجلس دانش آموزی از سراسر کشور با اجرای ویژه برنامه هایی از مجاهدت ها و خدمات آموزشی و پرورشی مدیران، معلمان و مربیان خود تقدیر می کنند.

بحری زاده مطرح نمود: همچنین به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، همایشی کشوری به طور متمرکز و در بستر فضای مجازی طراحی و پیش بینی شده است که روز یکشنبه 19 اردیبهشت برگزار می شود و براساس دستورالعمل ابلاغ شده به سازمان های دانش آموزی سراسر کشور، تلاش می کنیم بخشی از چهره های برتر و پیروز اعضا و مربیان سازمان را شناسایی و به عنوان الگوهای برتر فعالیت در زیست بوم جدید معرفی کنیم.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با بیان اینکه این برنامه در بستر فضای مجازی و از طریق کانال های ارتباطی سازمان در شبکه شاد به طور زنده پخش خواهد شد، ادامه داد: شاخص هایی را برای انتخاب و معرفی مربیان، دانش آموزان عضو و کارشناسان برتر سازمان تدوین شده و یکی از شاخص های مهم ما حضور فعال، هوشمندانه و اثربخش آنها در فعالیت های سازمان در زیست بوم جدید است.

آموزش و پرورش کانون اساسی خلق آینده هر کشور است

وی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب، آموزش و پرورش را کانون اساسی برای خلق دنیای آینده هر کشوری دانست و اجرای متعادل و متوازن سند تحول بنیادین را نسخه شفابخش نظام آموزش و پرورش کشور برشمرد.

بحری زاده در پاسخ به این سوال که از چه تعداد دانش آموز و مربی در این مراسم تقدیر می شود، گفت: هزار و 500 مربی، 64 مدیر و کارشناس سازمان و 384 دانش آموز در سراسر کشور به عنوان دانش آموزان برتر سازمان دانش آموزی، در مراسم روز 19 اردیبهشت ماه جاری از طرف سازمان دانش آموزی مرکز به عنوان بخشی از برترین های سازمان معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1581

به "دانش آموزان و مربیان برتر سازمان دانش آموزی تقدیر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان و مربیان برتر سازمان دانش آموزی تقدیر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید