خبرنگاران حمایت گروه هفت از اوکراین:روسیه تحرکاتش را متوقف کند

به گزارش ورزش من و تو، نیویورک- خبرنگاران- وزیران خارجه گروه هفت با اعلام حمایت از استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین از روسیه خوستند تحرکات نظامی خود در مرزهای این کشور را متوقف کند.

خبرنگاران حمایت گروه هفت از اوکراین:روسیه تحرکاتش را متوقف کند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، در بیانیه روز دوشنبه این وزیران که در تارنمای وزارت خارجه آمریکا منتشر شد، آمده است: ما ، وزیران خارجه گروه هفت متشکل از کانادا ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، ژاپن ، انگلستان و ایالات متحده آمریکا و نماینده عالی اتحادیه اروپا به شدت نگران افزایش مداوم نیروهای نظامی روسیه در مرزهای اوکراین و در کریمه الحاقی غیرقانونی هستیم.

این بیانیه می افزاید: این تحرکات گسترده نیروهای نظامی بدون اطلاع قبلی، نشان دهنده فعالیت های تهدیدآمیز و بی ثبات نماینده است. ما از روسیه می خواهیم که تحریکات خود را متوقف نموده و مطابق با تعهدات بین المللی خود تنش ها را سریعاً کاهش دهد.

وزیران خارجه گروه هفت ادامه دادند: به طور خاص، ما از روسیه می خواهیم که اصول و تعهدات سازمان امنیت و همکاری اروپا را که در خصوص شفافیت جنبش های نظامی به امضا رسانده است، حفظ کند و به روال معین شده در فصل سوم سند وین پاسخ دهد.

در این بیانیه اضافه شده است: با یادآوری آخرین بیانیه خود در 18 مارس، ما حمایت بی دریغ خود از استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین را در مرزهای شناخته شده بین المللی آن تأیید می کنیم. ما از خویشتنداری اوکراین حمایت می کنیم.

وزیران خارجه گروه هفت تاکید کردند: ما بر تشکر و پشتیبانی مستمر خود از کوشش های فرانسه و آلمان به وسیله فرایند نرماندی برای اطمینان از اجرای کامل توافقنامه های مینسک که تنها راه پیشبرد یک راهکار سیاسی پایدار درگیری است، تأکید می کنیم.

آنها در بیانیه خود افزودند: ما از همه طرف ها می خواهیم که به طور سازنده در گروه تماس سه جانبه در خصوص پیشنهادهای سازمان امنیت و همکاری اروپا برای تأیید و تحکیم آتش بس شرکت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1537

به "خبرنگاران حمایت گروه هفت از اوکراین:روسیه تحرکاتش را متوقف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت گروه هفت از اوکراین:روسیه تحرکاتش را متوقف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید