حزب سبز آلمان: ترامپ مانعی بر سر راه یافتن راه حلی برای بحران ها است

به گزارش ورزش من و تو، رئیس حزب سبز آلمان انتقاد شدیدی به رئیس جمهور آمریکا وارد نموده و وی را مانعی بر سر راه یافتن راه حلی برای بحران های بین المللی دانست.

حزب سبز آلمان: ترامپ مانعی بر سر راه یافتن راه حلی برای بحران ها است

با تور آلمان ارزان پاییز 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، حزب سبز آلمان از انتقادهایی که به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در اجلاس مالی داووس وارد نموده بود حمایت کرد.

وی سخنرانی ها و خودستایی های ترامپ در اجلاس داووس را فاجعه بار خوانده و این انتقاد خود را پاسخ مناسبی ارزیابی کرد.

رابرت هابک، رئیس حزب سبز آلمان رئیس جمهور آمریکا را مانعی برای یافتن راهکار های جدید برای مسائل دانسته و همه اتهاماتی که به وی وارد شده بود مبنی بر اینکه اظهاراتش نشانه آمریکایی ستیزی اوست را رد کرد.

وی در تبادل نظر با سایت رادیو آلمان گفت که اظهارات و انتقادهای او متوجه آمریکا نبوده، بلکه علیه شخص دونالد ترامپ ایراد شده است. به گفته هابک شخصی مانند ترامپ باید این گونه انتقادها را تحمل کند.

رئیس حزب سبز آلمان در واکنش به سخنرانی ترامپ در اجلاس مالی داووس ترامپ را یک دشمن ارزیابی نموده بود که اروپا باید در برابر وی موضع گیری کند. این اظهارات وی با انتقاددهایی از طرف بعضی مقامات آلمانی روبرو شده بود.

البته هابک همه این انتقادها را رد نموده و اظهارات انتقادی خود را پاسخ مناسبی به سخنرانی ترامپ در اجلاس داووس دانست.

وی این انتقاد را به ترامپ وارد کرد که بر خلاف ایده های اصلی مجمع اقتصاد جهانی سخن گفته تا این رویکرد را که بر اساس آن از آب و هوا حمایت شده و رشد و رفاه ایجاد می گردد را تغییر دهد.

رئیس حزب سبز آلمان رئیس جمهور آمریکا را مانعی بر سر یافتن راهکاری برای مسائل دانسته و گفت: باید این مسئله کاملا شفاف تفسیر گردد که در این راستا هیچ برابری بین ترامپ و آمریکا وجود ندارد. این مسئله بسیار اهمیت دارد که با زبانی واضح با ترامپ سخن بگوییم.

وی در ادامه گفت: اگر ما توانایی خشمگین شدن در برابر سیاست ها را از دست داده و همه چیز برای ما برابر شده و دیگر تفاوتی در کیفیت سیاست برای ما وجود نداشته باشد، در این صورت بحث سیاسی دیگر هیچ مفهومی ندارد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در داووس سخنرانی سراسر تمجید و تعریف از خود را ایراد کرد. وی کمتر درباره تغییرات آب و هوایی که از موضوعات مهم این اجلاس بود سخنی گفت . ترامپ در سخنرانی خود در داووس مفصلا دستاوردهای دولت خود را تمجید کرد .

رابرت هابک، رئیس حزب سبز آلمان هم سخنرانی ترامپ را به عنوان فاجعه ای برای کنفرانس داووس ارزیابی نموده و گفت: بعد از این سخنرانی رئیس جمهور آمریکا این مسئله واضح تر شده است که ما باید راستا خود را تغییر دهیم .

وی اضافه کرد: ما باید مبارزه با دونالد ترامپ را شروع کنیم. او در آن طرف ما واقع شده است. بعضی از سیاستمداران حتی با سرعت بیشتری در این راستا حرکت می نمایند که سیاره ما در اوضاع دشوارتری از آنچه امروز هست قرار گیرد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 734

به "حزب سبز آلمان: ترامپ مانعی بر سر راه یافتن راه حلی برای بحران ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب سبز آلمان: ترامپ مانعی بر سر راه یافتن راه حلی برای بحران ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید