جمع آوری 1500 متر گاردریل فرسوده و جایگزینی نیوجرسی در بزرگراه های تهران، نصب راهبند های الکترونیکی در خط شماره 1 بی. آر. تی

به گزارش ورزش من و تو، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از جمع آوری بیش از 1560 متر گاردریل فرسوده از جهت بزرگراهی امام علی (ع) و شهید یاسینی و نصب راهبند های الکترونیکی در جهت خط شماره 1 سامانه بی. آر. تی اطلاع داد.

جمع آوری 1500 متر گاردریل فرسوده و جایگزینی نیوجرسی در بزرگراه های تهران، نصب راهبند های الکترونیکی در خط شماره 1 بی. آر. تی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمدرضا شیخ بهایی با بیان این که این اقدام با هدف ارتقای ایمنی معابر و به حداقل رساندن رخداد های ناگوار و خسارات اقتصادی و جانی در راستا های بزرگراهی انجام می گردد، گفت: پس از بازدید های میدانی کارشناسان این سازمان از نقاط پرحادثه و فاقد حفاظ طـولی مناسب در بزرگراه های سطح شهر تهران و اولویت بندی آنها، 1560 متر از گاردریل های فرسوده از بزرگراه های یادشده جمع آوری و بوسیله نیوجرسی جایگزین و ایمن سازی شد.

شیخ بهایی، شیب راستا و سرعت بالای تردد در راستا شمال به جنوب بزرگراه های شهید یاسینی و امام علی (ع)، وجود مسیل در حاشیه سمت راست و رفیوژ میانی راستا و حفاظ طولی نامناسب را از دلایل اولویت دادن به این راستا ها اظهار داشت.

او بعلاوه از نصب راهبند های الکترونیکی در راستاخط شماره 1 سامانه بی. آر. تی اطلاع داد و گفت: با توجه به درخواست های پلیس راهور و به منظور جلوگیری از ورود وسایل نقلیه موتوری به داخل راستاخط شماره 1 سامانه اتوبوس های تندرو، شش دستگاه راهبند الکترونیکی در تقاطع انقلاب - 16 آذر و ضلع غربی و شرقی ایستگاه وصال در محل استقرار راهبند های دستی پلیس نصب شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2001

به "جمع آوری 1500 متر گاردریل فرسوده و جایگزینی نیوجرسی در بزرگراه های تهران، نصب راهبند های الکترونیکی در خط شماره 1 بی. آر. تی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 1500 متر گاردریل فرسوده و جایگزینی نیوجرسی در بزرگراه های تهران، نصب راهبند های الکترونیکی در خط شماره 1 بی. آر. تی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید