تکواندو گرندپری بلغارستان، برنز احمدی قطعی شد، حذف میرهاشم با شکست نزدیک مقابل نابغه کره ای

به گزارش ورزش من و تو، در نخستین روز مسابقات مرحله سوم تکواندو گرندپری، احمدی با صعود به دیدار نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد و حسینی با شکست از دور مسابقات کنار رفت.

تکواندو گرندپری بلغارستان، برنز احمدی قطعی شد، حذف میرهاشم با شکست نزدیک مقابل نابغه کره ای

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

به گزارش خبرگزار خبرنگاران، سومین مرحله از رقابت های گرندپری تکواندو از صبح امروز(آدینه) به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار گردید و نمایندگان اوزان 58- و 68- کیلوگرم مردان به مصاف هم رفتند

در وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در نخستین گام هروان منگیو کانادایی را با نتیجه 48 بر 18 شکست داد و راهی دور دوم شد. او در دور دوم نیز با نتیجه 19 بر 7 مقابل کارل نیکولاس از آمریکا پیروز شد.

حسینی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف دای هون لی از کره جنوبی رفت و در حالی که تا انتها راند دوم از حریف خود پیش بود، در فاصله دو ثانیه به انتها بازی با نتیجه 37 بر 35 از حریفش عقب بود و 10 اخطاره شد و باخت. حسینی پیش از این و در فینال مرحله نخست گرندپری مقابل لی به فزونی رسیده بود، اما در رقابت های گرندپری سال 2018 دو بار مغلوب این نابغه کره ای شده بود.

در همین وزن سروش احمدی دیگر نماینده ایران در نخستین مبارزه خود و در پیکار با دیلان چلاموتو از فرانسه با نتیجه 20 بر 18 به فزونی دست یافت. او در مبارزه دوم نیز با نتیجه 9 بر 8 مقابل جواد آچاپ از بلژیک پیروز شد.

احمدی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف عبدالرحمان وائل از مصر رفت و با فزونی 9 بر 8 ضمن صعود به دیدار نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

اما در وزن 58- کیلوگرم، آرمین هادی پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 24 بر 2 از سد آدرین ویسنته اسپانیایی گذشت. هادی پور تا ساعاتی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت.

این رقابت ها 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 397

به "تکواندو گرندپری بلغارستان، برنز احمدی قطعی شد، حذف میرهاشم با شکست نزدیک مقابل نابغه کره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو گرندپری بلغارستان، برنز احمدی قطعی شد، حذف میرهاشم با شکست نزدیک مقابل نابغه کره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید