گلکسی S22 در هر منطقه با چه تراشه ای عرضه می گردد؟

به گزارش ورزش من و تو، طبق گفته یکی از افشاگران، ظاهرا سامسونگ سال جاری واقعا در فراوری تراشه با مشکل روبرو شده چرا که به نظر می رسد سری گلکسی S22 قرار است در بسیاری از بازارها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار گردد.

گلکسی S22 در هر منطقه با چه تراشه ای عرضه می گردد؟

سامسونگ طی چند سال اخیر رفتار کاملا ثابت و پایداری از لحاظ عرضه گوشی های پرچم دارش با تراشه اگزینوس یا اسنپدراگون در بازارهای مختلف نشان داد به این صورت که مثلا در بازارهای آمریکا، چین و بعضا کره جنوبی، پرچم دارانش را با تراشه اسنپدراگون و در تمامی بازارهای دیگر با تراشه اگزینوس راهی بازار می کرد.

اما اینطور که به نظر می رسد، سری گلکسی S22 قرار نیست طبق قانون همیشگی سامسونگ پیش برود چرا که اگزینوس 2200 اصلا آن تراشه موفقی که سامسونگ قولش را داده بود نیست. این تراشه در روز سه شنبه گذشته رسما رونمایی شد و در بسیاری از خبرگزاری ها دیدیم که اصلا شرایط خوبی در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 ندارد. این در حالی است که گفته می گردد تراشه گرافیکی RDNA 2 بکار رفته در آن که با همکاری AMD ساخته شده قرار است تجربه گیمینگ را در گوشی های مجهز به اگزینوس 2200 دگرگون کند که همچین چیزی را به نظر می رسد شاهد نباشیم.

با این حال یک افشاگر به تازگی در توییتر فهرست مناطقی را که سامسونگ می خواهد گوشی های سری گلکسی S22 را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 راهی بازار کند فاش کرد. نمی دانیم آیا می توان به گفته این افشاگر اعتماد کرد یا خیر چرا که سابقه خاصی از وی موجود نیست. با این حال با در نظر گرفتن مسئله ای که سامسونگ با آن روبرو شده، می توان این فهرست را منطقی دانست. فهرست از قرار زیر است:

  • اروپا: اگزینوس 2200
  • آمریکای شمالی: اسنپدراگون 8 نسل 1
  • آمریکای جنوبی: اسنپدراگون 8 نسل 1

    آسیای شرقی: اسنپدراگون 8 نسل 1

  • اقیانوسیه/جنوب شرقی آسیا: اسنپدراگون 8 نسل 1
  • آسیای غربی: اگزینوس 2200/اسنپدراگون 8 نسل 1
  • خاورمیانه: اگزینوس 2200/اسنپدراگون 8 نسل 1
  • آفریقا: اگزینوس 2200/اسنپدراگون 8 نسل 1

اینطور که به نظر می رسد، فقط در اروپا است که گلکسی S22 تنها با تراشه اگزینوس 2200 راهی بازار می گردد در غیر این صورت در تمامی بازارهای دیگر، سامسونگ پرچم دارانش را در هر دو مدل به فروش خواهد رساند. به نظر می رسد شایعات پیرامون وجود مشکل در فراوری اگزینوس 2200 و در نتیجه کاهش تعداد فراوریی حقیقت داشته اند تا شرکت کره ای مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی گردد. حال باید دید سامسونگ چگونه می خواهد کاربران را متقاعد کند اگزینوس 2200 مسئله ای ندارد و کاربر با خیال راحت می تواند آن را خریداری کند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1960

به "گلکسی S22 در هر منطقه با چه تراشه ای عرضه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S22 در هر منطقه با چه تراشه ای عرضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید