تغییرات کابینه، موقعیت محافظه کاران انگلیس را تقویت کرد

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران: نتایج تازه ترین نظرسنجی صورت گرفته در انگلیس نشان می دهد که بیش از 60 درصد پاسخگویان تغییرات اتفاق افتاده در کابینه این کشور را گامی در جهت درست می دانند.

تغییرات کابینه، موقعیت محافظه کاران انگلیس را تقویت کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی تلگراف؛ نتایج نظرسنجی جدید در انگلیس نشان داد که تغییرات اتفاق افتاده در کابینه دیوید کامرون، مورد تأیید اکثر رأی دهندگان این کشور بوده و شانس پیروزی محافظه کاران را در انتخابات آینده پارلمانی این کشور افزایش داده است.

این نظرسنجی که از سوی مؤسسه ORB International و به سفارش دیلی تلگراف نجام شده است نشان می دهد که 60 درصد رأی دهندگان بر این باور هستند که تغییرات و جابه جایی در کابینه این کشور - که به مشخص چندین وزیر زن جدید انجامید - گامی در جهت درست از سوی محافظه کاران بوده است.

براساس نتایج نظرسنجی، 59 درصد پاسخگویان از تغییرات کابینه حمایت نموده اند در حالی که 41 درصد در خصوص آن ابراز شک و تردید نموده اند.

این در حالی که تغییرات اتفاق افتاده به شدت مورد استقبال حامیان حزب محافظه کار قرار گرفته است، جایی که 87 درصد آن ها به گرمی از آن استقبال نموده و آن را تأیید نموده اند. همچنین بر اساس یک یافته دیگر که قطعا موجب تشویق نخست وزیر این کشور می گردد، نیمی از رأی دهندگان به حزب استقلال انگیس دیدی مثبت و ایجابی نسبت به این تحولات دارند.

همچنین 45 درصد حامیان حزب کارگر انگلیس گفته اند که جابه جایی و تغییر کابینه برای محافظه کاران خوب بوده است.

نظرسنجی همچنین نشان داد که رأی دهندگان به شدت از مشخص دو مسءول زن برای وزار تخانه آموزش و سازمان محیط زیست، غذا و امور روستایی حمایت نموده اند.

در مجموع نیز 81 درصد پاسخگویان اعلام نموده اند که داشتن تعداد بیشتری از زنان در کابینه یک امر خوب است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 501

به "تغییرات کابینه، موقعیت محافظه کاران انگلیس را تقویت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات کابینه، موقعیت محافظه کاران انگلیس را تقویت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید