بهره مندی 379 مددجو از آموزش های فنی و مهارتی کمیته امداد خراسان جنوبی

به گزارش ورزش من و تو، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری 379 مددجو از آموزش های فنی و مهارتی کمیته امداد استان بهره مند شدند.

بهره مندی 379 مددجو از آموزش های فنی و مهارتی کمیته امداد خراسان جنوبی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار از، گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 379 نفر از مددجویان کمیته امداد استان از آموزش های فنی و مهارتی این نهاد بهره مند شدند که از این تعداد 206 نفر مرد و 173 نفر زن هستند.

او اضافه کرد: پارسال 3 هزار 489 نفر از مددجویان کمیته امداد از آموزش های فنی ومهارتی این نهاد بهره مند شدند که از این تعداد 2 هزار و 52 نفر مرد و هزار و 437 نفر زن بودند.

حسینی مطرح نمود: این آموزش ها در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنفی، صنعتی و صنایع دستی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این آموزش ها بیشتر به صورت غیر حضوری (مجازی، الکترونیکی، مکاتبه ای) و دوره های حضوری با تعداد نفرات کم، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ارائه می گردد.

  • اجرای 402 طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

او بیان نمود: هدف از ارائه این آموزش ها افزایش و ارتقاء سطح مهارت مددجویان جهت آمادگی ورود به بازار کار، یاری به پایداری طرح های اشتغال و کاریابی مددجویان و در نهایت توانمندسازی آن ها است.

حسینی توضیح داد: کلیه مددجویان اعم از فارغ التحصیلان دانشگاهی، بازماندگان از تحصیل، سربازان تحت حمایت، دانش آموزان مقاطع متوسطه، افراد فاقد مهارت بیکار و مجریان طرح های اشتغال می توانند از این آموزش ها استفاده نمایند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: افراد می توانند با مراجعه به مناطق کمیته امداد محل سکونت درخواست خود را ارائه داده و از مشاوره کارشناسان اشتغال مناطق استفاده نمایند.

او اضافه کرد: متقاضیان پس از طی روال فوق به مراکز آموزشی مجاز اعم از خصوصی و دولتی معرفی شده و هزینه های آموزش در قالب وام و یا یاری بلاعوض پرداخت می گردد.

انتهای پیغام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1135

به "بهره مندی 379 مددجو از آموزش های فنی و مهارتی کمیته امداد خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 379 مددجو از آموزش های فنی و مهارتی کمیته امداد خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید