اوکراین معترضان را به امحاء شواهد هواپیمای سرنگون شده مالزی متهم کرد

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران: دولت اوکراین معترضان شرق این کشور را به محو و انهدام شواهد مربوط به هواپیمای سرنگون شده مالزیایی متهم کرد.

اوکراین معترضان را به امحاء شواهد هواپیمای سرنگون شده مالزی متهم کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ مقامات کی یف معترضان شرق این کشور متهم کردند که شواهد مرتبط با سقوط هواپیمای سرنگون شده مالزیایی را محو و نابود نموده و اجساد 38 تن از سرنشینان قربانی این هواپیما را از محل سقوط خارج نموده اند.

پیشتر بعضی منابع خبری نیز بیان کردند ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا پس از رسیدن به محل حادثه و انجام بعضی آنالیز های مقدماتی، از سوی معترضان از محل رانده شده اند.

این درحالی است که رئیس سرویس امنیتی اوکراین ساعتی پیش بیان کرد که دولت و شورشیان برای ایجاد یک منطقه 20 کیلومتری امنیتی در اطراف محل سقوط برای انجام آنالیز های لازم به توافق رسیده اند.

دولت اوکراین معترضان شرق این کشور را مسئول سرنگونی این هواپیمای مسافربری دانسته و ادعا نموده است شورشیان با استفاده از یک سامانه موشکی زمین به هوای سام-11 این هواپیما را سرنگون نموده اند و روسیه را در این حادثه مقصر دانسته است، ادعایی که مورد حمایت آمریکا قرار گرفته است.

در مقابل روسیه با رد این ادعاها، ضمن ابراز همدردی و تأسف، خواهان انجام یک تحقیق جامع و مستقل بین المللی در خصوص این حادثه شده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 411

به "اوکراین معترضان را به امحاء شواهد هواپیمای سرنگون شده مالزی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکراین معترضان را به امحاء شواهد هواپیمای سرنگون شده مالزی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید