استقلال بازهم با تیم امید همکاری نکرد!

به گزارش ورزش من و تو، تیم ملی فوتبال امید کشورمان فردا قرار است برای اردوی آماده سازی 10 روزه راهی ترکیه گردد.

استقلال بازهم با تیم امید همکاری نکرد!

برهمین اساس در شرایطی که قرار بود نفرات دعوت شده به این اردو امروز خود را در مرکز ملی فوتبال به کادرفنی تیم امید معرفی نمایند، در اقدامی عجیب باشگاه استقلال مانع حضور 2 بازیکن خود در این اردو شده است.

محمد حسین زواری و سینا سعیدی نفر نفراتی هستند که برای اردوی ترکیه با نظر رضا عنایتی به جمع ملی پوشان امید دعوت شده اند، اما استقلال طبق نظر جواد نکونام مجوز حضور این بازیکنان در اردو را صادر نکرده است.

این در حالی است که 2 باشگاه تراکتور و سپاهان که اکنون در ترکیه حضور دارند، طبق هماهنگی با کادر مدیریتی و فنی تیم امید قرار است بازیکنانی مثل محمد قربانی، آریا یوسفی، میلاد کر، مهدی هاشم نژاد و سعید کریم آذر را در این کشور به عنایتی تحویل بدهند.

با این وجود استقلال که در دوره سرمربیگری مهدی مهدوی کیا نیز با تیم امید همکاری نمی کرد، بار دیگر مانع حضور نفراتش در اردو شد. آن هم در شرایطی که برای برگزاری اردوی ترکیه با حضور تمام نفرات در روز های اخیر رایزنی های زیادی با باشگاه های مختلف اجرا شده بود.

اردوی ترکیه یکی از مهم ترین اردو های آماده سازی تیم امید در مسیر مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک و بازی های آسیایی هانگژو است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2221

به "استقلال بازهم با تیم امید همکاری نکرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بازهم با تیم امید همکاری نکرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید