ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کرونا شکست خورده است

به گزارش ورزش من و تو، مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کورونا ویروس شکست خورده است و آمریکای مدعی مدیریت نظام تک قطبی امروز، حتی قادر به مدیریت مبارزه با شیوع کرونا ویروس در کشور خودش نیست.

ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کرونا شکست خورده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل ملاقات و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان با توجه به اهمیت همکاری ها و روابط پارلمانی ایران و روسیه، گفت: روسیه از همسایگان مهم جمهوری اسلامی ایران است و اراده جمهوری اسلامی ایران بر توسعه و تقویت همه جانبه روابط و همکاری ها با روسیه پایدار است. روابط موجود تهران و مسکو راهبردی و در مناسبات منطقه ای و بین المللی حائز اهمیت است.

وی اضافه نمود: ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کورونا ویروس شکست خورده است و آمریکای مدعی مدیریت نظام تک قطبی امروز، حتی قادر به مدیریت مبارزه با شیوع کرونا ویروس در کشور خودش نیست. واقعیت دنیا موجود حرکت سریع به سوی چندجانبه گرایی است.

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی تاکید نمود:در شرایطی که دنیا با شیوع ویروس کرونا روبرو است تروریسم دولتی آمریکا مانع یاری های بهداشتی به ایران می گردد اما چین، روسیه و بعضی از همسایگان و دوستان جمهوری اسلامی ایران، دوستان خوبی برای همکاری با ایران در مقابله با این بیماری هستند.

در ادامه این ملاقات، سفیر روسیه با ابراز خرسندی از گسترش مراودات میان دو کشور، بیان داشت: تقویت و تحکیم مراودات پارلمانی ایران و روسیه جزو اهداف راهبردی مسکو است و رابطه ممتاز ایران و روسیه در همه زمینه ها به خوبی پیش می رود.

وی اظهار کرد: یاری های بیشتر روسیه به مردم ایران برای مقابله با کرونا در کوتاه مدت به ایران منتقل خواهد شد.

در این ملاقات، آخرین مناسبات پارلمانی، منطقه ای و بین المللی از جمله تحولات سوریه، عراق، یمن و افغانستان مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

انتهای پیغام/4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 897

به "ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کرونا شکست خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای هژمونی آمریکا در مقابله با کرونا شکست خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید