کسب مقام اول کشوری از طریق دانشگاه شریف در 3 رشتـه مهـنـدسی

به گزارش ورزش من و تو، دانشگاه صنعتی شریف پیروز به کسب مقام در 12 حوزه در جدیدترین رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های دنیا معروف به شانگهای شد.

کسب مقام اول کشوری از طریق دانشگاه شریف در 3 رشتـه مهـنـدسی

به گزارش خبرنگاران، در آخرین رتبه بندی موضوعی پایگاه رتبه بندی شانگهای، دانشگاه صنعتی شریف پیروز به کسب رتبه در 12 حوزه اصلی شد.

نام دانشگاه صنعتی شریف در کنار نام دانشگاه های برتر جهان در رشته هایی چون مهندسی عمران، مهندسی متالورژی، منابع آب، مهندسی شیمی، مهندسی مخابرات، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی و علوم ابزار، مهندسی مکانیک، مهندسی و علوم انرژی، مهندسی و علوم کامپیوتر، مهندسی و علم مواد و مدیریت مشاهده می شود.

دانشگاه صنعتی شریف در 3 رشته مهندسی عمران، مهندسی شیمی و مهندسی مخابرات همانند سال گذشته رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف، در نظام رتبه بندی موضوعی پایگاه رتبه بندی شانگهای دستاوردهای مطلق و نرماله نشده در نظر گرفته می شوند و لذا به مقدار دانشگاه بستگی مستقیم دارد، به طوری که دانشگاه های جامع امتیازات بیشتر (رتبه بالاتری) کسب می کنند. این رتبه بندی به دلیل معیارهای کیفی مانند انتشار مقاله در مجلات نیچر و ساینس، تعداد ارجاعات و کسب جوایز بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1690

به "کسب مقام اول کشوری از طریق دانشگاه شریف در 3 رشتـه مهـنـدسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مقام اول کشوری از طریق دانشگاه شریف در 3 رشتـه مهـنـدسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید