کرونا ، تعلیق پروازهای ترکیه با ایتالیا، کره جنوبی و عراق

به گزارش ورزش من و تو، هواپیمایی ترکیه پروازهای خود با سه کشور اروپایی و آسیایی را به دلیل خطر انتشار ویروس کرونا به حال تعلیق در آورد.

کرونا ، تعلیق پروازهای ترکیه با ایتالیا، کره جنوبی و عراق

با ما همراه باشید و با قیمت تورهای ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ترکیه روز شنبه (دیروز 29 اکتبر - دهم اسفند) از تعلیق پروازها با سه کشور ایتالیا، کره جنوبی و عراق اطلاع داد.

این اقدام ترکیه از امروز یکشنبه اجرایی شده و دلیل آن نیز احتیاط و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در ترکیه ذکر شده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، فخر الدین گوچه وزیر بهداشت ترکیه در بیانیه ای بیان کرد که این تصمیم آنکارا، بر اساس توصیه کمیته علمی ملی این کشور و پس از مشورت با وزارتخانه های حمل ونقل و زیرساخت، امور خارجه، کشور و تجارت و بازرگانی اتخاذ شده است.

در بیانیه ای که وزیر بهداشت ترکیه منتشر نموده آمده است که این تصمیم شامل بستن مرز زمینی با عراق و ممنوعیت تردد خودروها و مسافران نیز می گردد که البته طبق شرایط موجود و موقت است.

دولت ترکیه در این بیانیه اعلام نموده که تدابیر لازم برای حمایت از ترکیه در مقابل ویروس کرونا و احتمال انتشار آن را اتخاذ می نماید.

ویروس کرونا که بعد از چین، به دهها کشور دیگر وارد شده، برای نخستین بار در دوازدهم دسامبر سال گذشته میلادی (2019) در ووهان ظاهر شد و مقامات پکن اواسط ماه ژانویه رسما از وجود آن اطلاع دادند.

سازمان بهداشت جهانی به این منظور حالت فوق العاده در سطح بین المللی اعلام نموده تا با سرایت بیشتر این ویروس مقابله گردد. انتشار این ویروس که سرایت آن سریع اما خطر مرگ آن در مقایسه با موارد مشابه مثل سارس کمتر است، سبب رعب و ترس جهانی شده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 791

به "کرونا ، تعلیق پروازهای ترکیه با ایتالیا، کره جنوبی و عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، تعلیق پروازهای ترکیه با ایتالیا، کره جنوبی و عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید