کاهش 73 درصدی تردد در محورهای گیلان

به گزارش ورزش من و تو، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گقت : از 25 اسفندماه گذشته تا خاتمه روز دوم فروردین ماه شاهد کاهش 73 درصدی تردد در ورودی به استان بوده ایم.

کاهش 73 درصدی تردد در محورهای گیلان

به گزارش خبرنگاران سرهنگ حسین محمد پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید به توجه بیشتر مردم به توصیه ها توضیح داد: با توجه به خلوتی جاده ها؛ شماری از رانندگان با بی احتیاطی و سرعت های غیر مجاز و غیر مطمئنه در مسیرها رانندگی می نمایند که گاهی تصادف های دلخراشی را رقم می زند.

وی توضیح داد: این شرایط شدت برخورد و تصادف ها را بسیار افزایش داده است.

سرهنگ محمدپور اضافه نمود: طی 10 روز گذشته حداقل پنج تصادف منجربه فوت در راههای استان رخ داده که فقط در دو تصادف چهار نفر جان خود را از دست داده اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به آلودگی فضاهای بیمارستانی و درگیری شدید کادر درمانی در شرایط کنونی با توجه به جمعی قابل توجه بیماران کرونایی بستری شده و کانونی بودن این محیط برای انتقال ویروس تاکید نمود : رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت کامل قوانین هدایت و رانندگی نسبت حفظ سلامت خود و سایرین عمل نمایند زیرا بروز تصادفات و مجروح و مصدوم شدن افراد موجب می گردد در بیمارستان ها در معرض انتقال و آلودگی ویروس کرونا نیز قرار گیرند.

وی در اداکه با اشاره به بارش باران در راههای استان گفت: در حال حاضر تمامی راههای استان باز و تردد در آنها برقرار است اما جاده ها به دلیل بارندگی لغزنده است و رانندگان با رعایت قانون و سرعت مطمئنه تردد نمایند.

هواشناسی، آسمان استان را برای امروز ابری تا نیمه ابری و مه آلود، برخی نقاط بارندگی و گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 857

به "کاهش 73 درصدی تردد در محورهای گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 73 درصدی تردد در محورهای گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید