کادر فنی تیم ملی تکواندو کامل می گردد، به آینده امیدوار شدم

به گزارش ورزش من و تو، اصغر رحیمی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از برگزاری مسابقات بین المللی تکواندو تهران و بعلاوه رقابتهای آزاد کشوری به آینده تیم ملی خیلی امیدوار شدم. جوانان با آتیه و خوبی داریم که در صورت برنامه ریزی در جهت حفظ آنها می توانیم به روزهای خوب گذشته بازگردیم؛ با آتیه هایی که در شرایط سنی بسیار خوبی هستند که به موقع می توانند رشد نموده و عملکرد خوبی از خود در مسابقات مهم پیش رو به نمایش بگذارند.

کادر فنی تیم ملی تکواندو کامل می گردد، به آینده امیدوار شدم

وی در مورد اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو توضیح داد: صحبت هایی با محمد باقری معتمد داشته ایم و در حال مذاکره نهایی هستیم. با بدنساز و پزشک نیز صحبت هایی شده ولی هنوز هچ چیز نهایی نشده است. اردوی های تیم ملی بعد از ششم آذرماه و برگزاری مسابقات ورود به اردو، شروع خواهد شد و پیش از این تاریخ کادر فنی تکمیل و به صورت رسمی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

مدیر فنی تیم ملی در مورد اینکه از میان شرکت کنندگان در رقابتهای ششم آذرماه، چند تکواندوکار به اردو دعوت خواهند شد، یادآور شد: در هر وزن دو نفر را به اردوی آماده سازی دعوت می کنیم، ولی این امکان وجود دارد که در بعضی اوزان نفرات بیشتری دعوت شوند. همانطور که گفتم نفرات خوبی در اختیار داریم که در صورت بی توجهی و نادیده گرفته شدن، از دست می فرایند. به همین علت حتی برای آنها که پیروز به کسب مجوز حضور در اردو هم نمی شوند، برنامه خواهیم داشت.

رحیمی در مورد ملاقات تدارکاتی قبل از اعزام به مسابقات جهانی اظهار کرد: بدون شک قبل از حضور در یک تورنمنت برون مرزی در برنامه های تیم ملی وجود دارد، ولی مشکل اینجاست که همه تورنمنت های معتبر به علت شرایط کرونا لغو شده و تاریخ نو هم اعلام نشده است. در واقع تورنمنتی وجود ندارد که شرکت کنیم. به همین علت با فدراسیون تکواندو روسیه مکاتبه نموده ایم. منتظر پاسخ هستیم تا در صورت قطعی شدن ضمن برگزاری یک اردوی مشترک، چند ملاقات تدارکاتی هم با روس ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: این اردو در بهمن ماه انجام می گردد و اگر تورنمنتی هم برگزار گردد که به لحاظ فنی بتواند انتظارات را برآورده کند، اسفندماه اعزام می شویم تا پس از 50 روز در تهران فرصت تمرین برای برطرف نقاط ضعف و رساندن تیم به آمادگی مطلوب زمان داشته باشیم. البته که کوشش ما بر آن است که در این دو برنامه با توجه به توان اقتصادی فدراسیون با حداکثر نفرات شرکت کنیم.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو در سرانجام در مورد شرایط وزنی میرهاشم حسینی گفت: میرهاشم از تکواندوکاران جوان و با آتیه ای است که می تواند در جمع برترین های جهان سال ها مدال کسب کند. او تصمیم دارد در وزن 80- کیلوگرم حضور داشته باشد به همین علت در دو وزن پنجم و ششم مبارزه می نماید و در صورت جا افتادن در این وزن با توجه به فیزیک بدنی مناسب، آینده ای روشن خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1863

به "کادر فنی تیم ملی تکواندو کامل می گردد، به آینده امیدوار شدم" امتیاز دهید

910 کاربر به "کادر فنی تیم ملی تکواندو کامل می گردد، به آینده امیدوار شدم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر فنی تیم ملی تکواندو کامل می گردد، به آینده امیدوار شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید