چهار اعزام آسیایی و اروپایی شمشیربازان تا انتها سال 92

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، علاوه بر حضور در مسابقات رسمی قهرمانی آسیا و دنیا، شمشیربازان در طی سال و برای کسب آمادگی بیشتر در مسابقات بین المللی دیگری هم شرکت می کیند که بعضا تاثیرگذار در رنکینگ دنیای آنها نیز است.

چهار اعزام آسیایی و اروپایی شمشیربازان تا انتها سال 92

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

بر همین اساس و با توجه به شروع اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی برای حضور در بازی های آسیایی کره جنوبی، شمشیربازان در رده سنی بزرگسالان طی سه ماه باقی مانده تا انتها سال چهار اعزام برون مرزی خواهند داشت که فقط یکی از آنها آسیایی است. ضمن اینکه این اعزام ها ویژه شمشیربازان اپه و سابر است و بازیکنان اسلحه فلوره هیچ اعزامی ندارند.

اعزام های برون مرزی فدراسیون شمشیربازی از ماه بهمن شروع می گردد. ابتدا شمشیربازان اسلحه اپه در مسابقات لگنانو ایتالیا شرکت می نمایند که 5 بهمن ماه برگزار می گردد. شمشیربازان این اسلحه در هر دو بخش مردان و زنان طی روزهای 28 و 29 بهمن ماه نیز در جام جهانی قطر شرکت می نمایند.

شمشیربازان اسلحه سابر نیز دو اعزام اروپایی دارند که به صورت متوالی انجام می گردد. آنها ابتدا 18 بهمن در جام جهانی اسپانیا شرکت می نمایند سپس از این کشور راهی ایتالیا می شوند تا در جام جهانی دیگری شرکت داشته باشند. مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا 25 بهمن برگزار می گردد.

فدراسیون شمشیربازی برنامه اعزام های خود را به شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ارائه نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 718

به "چهار اعزام آسیایی و اروپایی شمشیربازان تا انتها سال 92" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار اعزام آسیایی و اروپایی شمشیربازان تا انتها سال 92"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید