تور چین: پیغام تبریک وزیر فرهنگ و گردشگری چین به محمدمهدی اسماعیلی

به گزارش ورزش من و تو، تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری خلق چین در پیامی با تبریک انتصاب محمدمهدی اسماعیلی خواهان همکاری های دوجانبه و گسترده فرهنگی میان دو کشور شد.

تور چین: پیغام تبریک وزیر فرهنگ و گردشگری چین به محمدمهدی اسماعیلی

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن این پیغام بدین توضیح است:

جناب آقای محمدمهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (جمهوری اسلامی) ایران

خبر مسرت بخش انتصاب جنابعالی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کردم، به نمایندگی از وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری خلق چین و هم از طرف خودم، به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می کنم، از صمیم قلب امیدوارم موفقیت های درخشانی در سمت نو به دست بیاورید.

چین و ایران به اسم دو کشور با تمدن کهن و تاریخی همیشه در جهت توسعه و پیشرفت تمدن بشری، نقش مهم و ارزنده ای را داشته اند. در سال های اخیر، در پی توسعه روابط استراتژیک همه جانبه چین و ایران، تبادلات فرهنگی و سطح همکاری های دو طرف در حال ارتقاء است و ثمرات ارزشمندی هم داشته است.

پیغام تبریک وزیر فرهنگ و گردشگری چین به محمدمهدی اسماعیلی

در سال 2021 میلادی، همزمان با پنجاهمین سالگرد برقراری روابط رسمی، رئیس جمهور چین آقای شی جین پینگ با جناب آقای رئیسی رئیس جمهوری ایران تماس تلفنی برقرار کردند و برای توسعه روابط مشارکت جامع راهبردی، طرح زیبا برنامه ریزی نموده اند.

من با کمال میل و با همکاری شما و با الهام از رهنمودهای مقام های عالی رتبه دو کشور، با استفاده از فرصت مناسبی که به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری رسمی روابط است، خواهان تقویت و ارتقاء زمینه های فرهنگی هستم تا همکاری های فرهنگی دو کشور وارد عصر نوی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1759

به "تور چین: پیغام تبریک وزیر فرهنگ و گردشگری چین به محمدمهدی اسماعیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: پیغام تبریک وزیر فرهنگ و گردشگری چین به محمدمهدی اسماعیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید