پویش قصه گویی نوروزی باباها

به گزارش ورزش من و تو، نوروز سال جاری یک نوروز متفاوت است ،ویروس کوید 19 همه مردم را خانه نشین نموده است بنابراین بهتر است فقط به خانه نشینی فکر نکنیم و با برنامه های فرهنگی و هنری که از سوی مراکز مختلف برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به صورت مجازی آماده شده این روزها را شادتر باشیم .

پویش قصه گویی نوروزی باباها

خبرنگاران-زینب زینال زاده: درست است پدران در طول سال مجبورند بیشتر وقت خود را خارج از منزل سپری نمایند و کمتر فرصت پیش می آید تا با فرزندان وقت گذرانی نمایند، اما با شیوع بیماری کرونا و قرنطینه شدن اجباری مردم حالا این فرصت پیش آمده تا خانواده ها ساعات بیشتری را با هم سپری نمایند. اداره فرهنگی و هنری شهرداری منطقه 6 هم از این فرصت استفاده نموده و پدران را به پویش قصه های نوروزی باباها دعوت نموده است . برنامه ای که با هدف پر کردن لحظات فراغت و ایجاد ارتباط صمیمی میان فرزندان و پدران توسط مسئولان فرهنگسرای سرو راه اندازی شده است.

به گفته رویا فتحی مدیر فرهنگی و هنری منطقه 6، خانه نشینی شهروندان به دلیل بیماری کرونا علیرغم تلخی هایی که به همراه دارد، فرصت های جدیدی را در اختیار والدین گذاشته است .او می گوید:امکان ارتباط بیشتر فرزندان با پدران در این روزها فرصتی است که باید غنیمت شمرده گردد و قصد داریم با راه اندازی پویش قصه گویی با عنوان قصه های نوروزی باباها، این ارتباط ها را صمیمی تر و پر خاطره تر کنیم.

او ادامه داد: این پویش توسط مسئولان فرهنگسرای سرو، برای پر کردن اوقات فراغت در روزهای تعطیل راه اندازی شده و در این روز ها رنگ و بوی نوروزی گرفته است.به گفته فتحی در این پویش از پدران دعوت شده است تا خاطره های شیرین قصه گویی برای فرزندان خود را به اشتراک بگذارند.

مدیر فرهنگی و هنری منطقه 6 در شرح بیشتر مشارکت در پویش قصه های نوروزی پدران گفت: پدران از سه طریق می توانند در این پویش مشارکت نمایند، اول عکسی از کتاب قصه مورد نظر تهیه و به وسیله نرم افزار واتساپ به شماره 09021919250 ارسال نمایند، دوم از خوانش یک تا دو سطر کتاب مورد نظر خود فایل صوتی تهیه و به وسیله نرم افزار واتساپ به شماره 09021919250 ارسال نمایند، سوم عکسی از خود و کودک در حین خوانش کتاب گرفته و به شماره مذکور بفرستند.

لازم به ذکر است این پویش تا خاتمه روزهایی کرونایی همراه خانواده ها برای ثبت خاطرات ماندگار با بچه هایشان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 860

به "پویش قصه گویی نوروزی باباها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش قصه گویی نوروزی باباها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید