پرسپولیس بررسی شد، وحید امیری اختصاصی تمرین کرد

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 11:30 امروز تمرین خود را در استادیوم شهید کاظمی برگزار کرد. شاگردان گابریل کالدرون قبل از حضور در چمن در جلسه بررسی شرکت کردند.

پرسپولیس بررسی شد، وحید امیری اختصاصی تمرین کرد

* تمرین در سالن بدنسازی آغاز شد و پس از آن، سرخپوشان وارد زمین چمن مجموعه شهید کاظمی شدند تا ادامه تمرین را در حضور طرفداران و نمایندگان رسانه ها انجام دهند.

* امروز با وجود هوای بارانی تهران، حدود 200 تماشاگر در محل تمرین حاضر بودند که اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

* تمرین امروز در زمین چمن با پاسکاری ترکیبی و فشرده آغاز شد. پس از آن، تمرینات تاکتیکی برای انتقال توپ و اجرای حمله، همچنین دفاع برابر آن در دستور کار بود.

* این تمرین در دو فاز با دو روش متفاوت انجام شد که در جریان آن، در مواقعی که لازم می شد، کالدرون تذکراتی را به بازیکنان می داد.

* امروز همچنین وحید امیری تمرین اختصاصی خود را انجام داد و قرار است فردا در تمرینات گروهی حاضر گردد. مهدی عبدی هم در اوسط تمرین از ناحیه زانو مصدوم شد و با حضور کادر پزشکی، از ادامه تمرین منع شد. وی برای آنالیز های پاراکلینیکی اعزام گشت تا تشخیص دقیق درباره آسیب دیدگی او صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 526

به "پرسپولیس بررسی شد، وحید امیری اختصاصی تمرین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بررسی شد، وحید امیری اختصاصی تمرین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید