پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و دانشگاه ارلانگن آلمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش ورزش من و تو، پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در قالب پروژه اراسموس پلاس تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ارلانگن آلمان امضا کرد.

پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و دانشگاه ارلانگن آلمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ارلانگن آلمان امضا کرد.

این تفاهم نامه در قالب پروژه اراسموس پلاس منعقد شده و تا انتها جولای سال 2022 اعتبار دارد.

اتحادیه اروپا از سال 2016 پروژه اراسموس پلاس را با هدف سازمان دهی تبادل دانشجو بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اروپا و سایر نقاط دنیا راه اندازی نموده است. براساس این طرح، اتحادیه اروپا بودجه ای 14 و نیم میلیارد یورویی درنظر گرفته است و دانشگاه های کشور های عضو اتحادیه اروپا، لیختنشتاین، نروژ، ایسلند، مقدونیه و ترکیه می توانند قرارداد اراسموس پلاس امضا نمایند.

قرارداد های اراسموس پلاس به دو صورت منعقد می گردد که در روش اول دانشگاه های امضا نماینده می توانند نسبت به تبادل دانشجو، استاد و کارشناس تخصصی اقدام نمایند. در نوع دوم قرارداد هم چند دانشگا از اتحادیه اروپا با چند دانشگاه غیرعضو شریک شده و روی پروژه ای مشترک همکاری می نمایند.

پردیس کشاورزوی منابع طبیعی دانشگاه تهران، جزییاتی از آخرین تفاهم نامه خود در قالب این پروژه را رسانه ای ننموده است.

لازم به ذکر است، دانشگاه ارلانگن از سال 1743 میلادی فعالیت خود را شروع نموده و با بودجه دولتی اداره می گردد. این دانشگاه یکی از مراکز مهم تحقیقاتی-آکادمیک آلمان به شمار می آید در حال حاضر حدود 40 هزار دانشجوی ثابت و 400 عضو هیئت علمی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1352

به "پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و دانشگاه ارلانگن آلمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و دانشگاه ارلانگن آلمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید