وعده ایلان ماسک به خریداران خودرو: تسلا 3 ارزان تر از مدلهای پیشین خواهد بود

به گزارش ورزش من و تو، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام نمود که پیش بینی می نماید تسلا 3 ارزان تر از مدلهای دیگر باشد. او در اظهاراتی جالب گفته که حتی اگر خریداران منتظر نسخه های ارزان قیمت نبوده باشند به هر حال نسخه ارزان قیمت در راه است.

وعده ایلان ماسک به خریداران خودرو: تسلا 3 ارزان تر از مدلهای پیشین خواهد بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیرعامل تسلا ایلان ماسک گفت که آرزو می نماید خودروهای برقی اتومبیل مدل 3 تا ماه ژوئن ارزانتر باشند.در زمان انتشار ، مدل 3 در وب سایت تسلا با قیمت 3939490 دلار ثبت شده بود.

مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک ، در ماه ژوئن گفت که آرزو می نماید سدان های مدل 3 از این گروه خودروهای برقی ارزان تر باشند. وی گفت: من در سال 2006 طرح جامع تسلا را نوشتم و برای مرحله سوم به فکر یک ماشین مقرون به صرفه بودم. اگرچه این خودرو هنوز هم بیش از حد ارزان نیست اما بسیار مقرون به صرفه تر از مدلهای دیگر است.

اولین تحویل مدل 35000 دلاری تسلا 3 که در ماه آوریل رخ داد ، نقطه عطفی برای تسلا بود. این شرکت می گوید مأموریت این مدل تسریع انتقال دنیا به سمت انرژی پایدار است. ایلان ماسک در سال 2006 در یک پست وبلاگی از اهداف بلند مدت تسلا را استفاده از درآمدهای حاصل از اتومبیل های برقی رده بالا برای تأمین بودجه توسعه مدل های مقرون به صرفه توصیف کرد.

در سال 2017 تسلا آغاز به ارائه نسخه های سطح بالا کرد اما همزمان کوشش کرد تا فرایند فراوری خود را تغییر داد. ماسک گفت که برای سودآوری مدل 35000 دلاری تسلا3 به مدت زمان بیشتری احتیاج دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 529

به "وعده ایلان ماسک به خریداران خودرو: تسلا 3 ارزان تر از مدلهای پیشین خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده ایلان ماسک به خریداران خودرو: تسلا 3 ارزان تر از مدلهای پیشین خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید