هوای 14 ایستگاه تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه ها

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، هوای 14 ایستگاه تهران را در شرایط ناسالم برای همه گروه ها اعلام کرد.

هوای 14 ایستگاه تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه ها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وبدا، عباس شاهسونی گفت: این منطقه ها با شاخص بالای 150 در شرایط اضطرار قرار دارند و در منطقه 19 کیفیت هوا در شرایط خیلی ناسالم قرار گرفته است.

وی تاکید نمود: گروه های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و بچه ها تا حد امکان در سطح شهر تردد ننمایند؛ بعلاوه ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز نمایند و افرادی که باید در محل کار حاضر شوند کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در این شرایط افزایش بیماری های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان و افزایش علائم تنفسی در کل جمعیت وجود دارد.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، تصمیم گیری جدی کارگروه شرایط اضطرار را درخصوص کاهش مقدار مواجهه مردم با آلودگی هوا در کلان شهر ها و به خصوص شهر تهران، خواهان شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1945

به "هوای 14 ایستگاه تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای 14 ایستگاه تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید