همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد

به گزارش ورزش من و تو، سخنگوی سازمان انرژی گفت: تعاملات و همکاری های ما با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد و ظرف روز ها و هفته های آینده پیگیری خواهیم کرد.

همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بهروز کمالوندی در گفتگوی تلویزیونی و در واکنش به اظهارات رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: با توجه به این که مسائل ما اجزای مختلف داشت، موضوعات متعددی بود و از طرفی وقت هم بسیار کم بود و ایشان (گروسی) در آستانه اجلاس شورای حکام آمده بودند نتوانستیم همه مسائل را به پایان برسانیم و جمع بندی نهایی داشته باشیم و قرار شد این را ادامه بدهیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: تعاملات و همکاری های ما با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد و ظرف روز ها و هفته های آینده پیگیری خواهیم کرد.

کمالوندی با اشاره به این که موضوعات مختلفی بین ما و آژانس مطرح است و عمدتاً به مسائل پادمانی، گفت: باید یک زمانبندی انجام می دادیم و چارچوبی را تعیین می کردیم، اولویت بندی کارها، بخش عمده ای انجام شد، حتی تا لحظه آخر و در جهت فرودگاه هم کوشش کردیم که کار به پایان برسد، اما بخشی از کار باقی ماند البته علتش هم این بود که ما بر بعضی از مواضع و مطالب خودمان اصرار داشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1908

به "همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید