هتل های آکواریومی لوکس در دبی

به گزارش ورزش من و تو، زندگی به سبک افراد ثروتمند و میلیاردر شاید آرزوی اکثریت انسان ها باشد تا بتوانند هر چیز گران تا ارزان قیمت مختص خود را خریداری کنند و در نهایت سهولت و آسودگی بتوانند با خانواده خود زندگی کنند. اما برای رسیدن به این شرایط باید به میزان زیادی سختی و رنج را تحمل کرد تا چنین شرایطی را برای خودمان به رقم آوریم.

هتل های آکواریومی لوکس در دبی

با این وجود تا چه میزان از تفریحات و سرگرمی های افراد ثروتمند و میلیاردر در سرتاسر جهان مطلع هستید؟! جالب است بدانید برخی از این افراد ثروتمند برای خوش گذرانی، گاها جزایری را در سطح جهان خریداری می کنند و در آن جا اقامت می کنند.

و در ادامه می توان به هواپیما، کشتی، هلی کوپتر، هتل و... شخصی آنها اشاره کرد که آنها در هر زمان و هر لحظه می توانند به هر مقصدی مسافرت کنند. اما آیا تا به حال هتل و یا خانه های رویایی و لوکس زیر دریا که متعلق به ثروتمندان است را مشاهده کرده اید؟ آیا از آنها اطلاعاتی دارید؟ جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش خواهیم گفت.

خانه های آکواریومی یکی از خانه های مورد علاقه افراد ثروتمند است که برای اقامت در آن ها حاضر به پرداخت نمودن هزینه های بسیار زیاد هستند و از این رو اخیرا ویلاها و هتل های لوکسی در چهار کیلومتری ساحل دبی ساخته شدند که نام آنها را قطعه ای از بهشت نامیده اند. از طرفی نام دیگر این خانه های آکواریومی، به نام خانه هایی جیمز باندی مشهور هستند و این خانه های جیمز باندی به قیمت 16 الی 100 میلیون دلار ارزش دارند.

از مهم ترین ویژگی های این خانه های رویایی می توان به اتاق خواب و وان حمام رویایی آن اشاره کرد که با قرار دریافت در آن می توان به نهایت آرامش روانی و جسمانی رسید!

با این وجود این خانه های رویایی توانسته افراد ثروتمند زیادی را به خود جذب کنند و آنها حاضر به پرداخت کردن ده ها هزار دلار برای اقامت چند شبه هستند و با کمی تصویر سازی، می توانیم میزان آرامشی که توسط این خانه های لوکس و رویایی به ما تزریق می شوند را حس کنیم و قطعا بسیار با ارزش خواهند بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1448

به "هتل های آکواریومی لوکس در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های آکواریومی لوکس در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید