احتیاج پرسپولیس به پولسازی از برند، کالدرون به دنبال شناخت از محیط

به گزارش ورزش من و تو، اسماعیل حلالی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره تفکرات فنی گابریل کالدرون در راس کادر فنی پرسپولیس گفت: او فلسفه کاملا متفاوتی نسبت به برانکو ایوانکوویچ دارد. کالدرون برای موفقیت در تیمی همچون پرسپولیس باید روی تاکتیک های خود پافشاری کند.

احتیاج پرسپولیس به پولسازی از برند، کالدرون به دنبال شناخت از محیط

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس کسب پیروزیت سرخپوشان با کالدرون را در گرو شناخت این مربی از ایران دانست و گفت: اگر دیدید برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس پیروز بود به خاطر شناخت کاملش از مردم ایران و فوتبالیست ایرانی بود. او می دانست چه زمانی باید حرف بازیکن را بشنود و چه موقعی باید بازیکن خود را تنبیه کند.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: کادر فنی پرسپولیس می تواند پیروزیت های سال های گذشته پرسپولیس را تکرار کند. آنها احتیاج به زمان دارند. کالدرون باید به شناخت کافی از فرهنگ و تفکرات ذهنی فوتبالیست های ایرانی برسد.

وی درباره تقابل پرسپولیس با صنعت نفت آبادان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر تاکید نمود: نفت آبادان دچار تغییر کادر فنی شد و بعضی بازیکنانش نیز تغییر کرد. آنها هم مثل پرسپولیس احتیاج به زمان دارند اما قطعا برای نشان دادن توانایی های خود با انگیزه فراوان به تهران می آیند تا امتیاز بگیرند.

حلالی درباره حضور محمدحسن انصاریفرد در پست مدیرعاملی پرسپولیس توضیح داد: او حداقل ورزشی است و یک گام از بقیه آقایان جلوتر است. امیدوارم آقای انصاریفرد با توجه به رزومه ای که دارد جلوی مسائل پرسپولیس را بگیرد. او باید تغییر نگاه جدی ایجاد کند. پرسپولیس احتیاج مبرم به استادیوم دارد اما مدیران قبلی به راحتی آن را در اختیار پیمانکار قرار دادند.

وی در سرانجام اعلام کرد: انصاریفرد باید از برند معتبر پرسپولیس برای پول سازی استفاده کند. باشگاهی که احتیاج به درآمدزایی دارد نباید به راحتی از منابع خود دست بکشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 346

به "احتیاج پرسپولیس به پولسازی از برند، کالدرون به دنبال شناخت از محیط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج پرسپولیس به پولسازی از برند، کالدرون به دنبال شناخت از محیط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید