آذری: می خواهم کار نیمه تمامم را تمام کنم، کجا بهتر از فولاد؟

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: دوست دارم در فولاد بمانم و کار نیمه تمامم را همراه با نکونام و بازیکنان تمام کنم.

آذری: می خواهم کار نیمه تمامم را تمام کنم، کجا بهتر از فولاد؟

سعید آذری درباره شرایط تیم فولاد پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی سنگینی مقابل پرسپولیس تهران داشتیم. پیش از این دیدار بازیکنان کرونایی و آن هایی که به این ویروس مبتلا نشده بودند، 2 چالش متفاوت را پشت سر گذاشتند و به هر دو گروه فشار آمد و بازی با پرسپولیس هم سنگین بود. به هر حال بازی با پرسپولیس را فراموش کرده ایم.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: وقتی از تهران برگشتیم، آقای نکونام نیز تیم را به اردو برد و از بازیکنان نگه داری کرد. امیدوارم امروز مقابل ذوب آهن که یکی از قدرتمندترین و باتکنیک ترین تیم ها با داشتن بهترین بازیکنان حال حاضر ایران است، بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می تواند به سهمیه آسیایی برسد؟ گفت: از روزی که به فولاد آمدیم، هدف مان را بزرگ تعریف کردیم، البته نه غیرقابل دسترسی. زیرا با اهداف غیرقابل دسترسی، آدم ناامید می شود، ضمن این که خود فولاد هم پتانسیل دارد و کم کم از یک تیم معمولی در حال تبدیل شدن به تیمی است که حرف برای گفتن دارد. نکونام و همکارانش و همچنین بازیکنان بسیار تلاش کرده اند و نتیجه این شده که فولاد امروز حرف برای گفتن دارد. البته هنوز از آن چه در ایده آل مبارزات بین المللی است، کمی فاصله داریم و باید خیلی تلاش کنیم اما بازیکنان، فعل خواستن را خیلی خوب صرف کرده اند و باید از کادرفنی تشکر کنم.

وی همچین در پاسخ به این سوال که آیا شما و نکونام برای فصل آینده نیز در فولاد به کار خود ادامه خواهید داد؟ عنوان کرد: من فولاد را با مطالعه انتخاب کردم و باتوجه به فضایی که در آن حاکم بود و هواداران خونگرم تیم و باتوجه به مردم فوتبال دوست خوزستان به این جا آمدم. اهل شعار نیستم و اینجا را درست انتخاب کردم و آقای نکونام هم باتوجه به پتانسیلی که در خود حس کرد و توانمندی اش، فولاد را انتخاب کرد. یک فصل خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم زیرا فولاد که روزی حرف اول را در فوتبال ایران می زد، کمی از آن شرایط دور شده بود و آقای رضاییان و دهکردی که تیم هایشان قهرمان می شدند نیز از مجموعه رفته بودند.

به گزارش خبرنگاران، آذری بیان نمود: خدا را شکر فولاد امرور در حال تبدیل شدن به یک تیم مدعی است و البته تا وقتی که قهرمان نشده ایم، نمی توانیم خودمان را با آن تیم مقایسه کنیم و فکر می کنم جای کار دارد و ما باید قهرمان شوبم. صحبت هایی با آقای محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد نیز داشته ایم و تاکید مجموعه نیز روی حفظ نفرات چه در کادر مدیرتی و چه در کادر رهبری تیم است. نکونام سه چهار پیشنهاد خیلی عالی داشته و باهم صحبت کرده ایم. خود من هم از 2 باشگاه پیشنهاد داشتم و یکی از آن ها با مدیر کارخانه فولاد صحبت کرده است ولی تمام وجودم این است که فولاد را به سطوح بالاتر برسانیم.

وی تاکید کرد: خانواده ام برایم در اولویت هستند اگر آن ها مسئله ای نداشته باشند و مشکل خاصی هم پیش نیاید با افتخار در فولاد کار می کنم. من حرفه ای هستم و پول می گیرم و کار می کنم و کجا بهتر از فولاد. این جا پول خوب پول می دهند و شرایط هم برایم خوب است و اگر خانواده ام مسئله ای نداشته باشند، دوست دارم، این جا بمانم و کار نیمه تمامم را با آقا جواد و بازیکنان تمام کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1085

به "آذری: می خواهم کار نیمه تمامم را تمام کنم، کجا بهتر از فولاد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: می خواهم کار نیمه تمامم را تمام کنم، کجا بهتر از فولاد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید