نمایشگاه خودرو 1402 تهران لغو شد

به گزارش ورزش من و تو، نمایشگاه خودرو 1402 تهران لغو شد. با وجود حواشی و اختلافات بر سر مکان و برگزار کننده نمایشگاه خودرو تهران، امروز خبر لغو این نمایشگاه اعلام شد.

نمایشگاه خودرو 1402 تهران لغو شد

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: یک منبع مطلع به خبرنگاران گفت: نمایشگاه خودرو 1402 تهران که قرار بود در تیرماه سال جاری برگزار گردد لغو و به بهمن ماه موکول شد. متاسفانه نمایشگاه خودرو شهر آفتاب که با زحمات و موانع بسیار انتها در بین خودروسازان پذیرفته شد، دچار سرنوشتی نامعلوم شد.

وی درباره دلیل لغو این نمایشگاه اضافه نمود: ابتدا قرار شد که یک کنسرسیوم (انجمن) کار برگزاری نمایشگاه را انجام دهد که خود این موضوع هم غیر عادی بود و در هیچ کجای جهان چنین اتفاقی رخ نمی دهد. در نهایت هم این نمایشگاه لغو و به بهمن ماه موکول شد. نمایشگاه خودرو شهر آفتاب با زحمات زیاد در بین خودروسازان پذیرفته شده بود و برگزاری آن به یک امر روتین بدل شد. اما با تصمیمات اخیر این زحمات بر باد رفت. در حال حاضر نیز خودروسازان در فکر انتقال نمایشگاه خودرو تهران از شهر آفتاب به یک سایت دیگر مانند نمایشگاه بین المللی تهران هستند.

گفتنی است محدوده نمایشگاه بین المللی تهران، هنگام برگزاری نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه خودرو، دچار گره کور ترافیکی می گردد. نمایشگاه خودرو شهر آفتاب چنین معضلی را نداشت.

تقویم نمایشگاه خودرو سال جاری

وی درباره برگزاری سایر نمایشگاه های خودرو در کشور به خبرنگاران گفت :نمایشگاه های خودرو در شهرهای دیگر مطابق برنامه برگزار می شوند. نمایشگاه خودرو مشهد از 9 الی 12 شهریور و اصفهان 3 الی 6 آبان برگزار خواهند شد. بعلاوه نمایشگاه های گرید B نیز در شهرهای اهواز، کرمان و مازندران برگزار می شوند.

پشت پرده لغو شدن نمایشگاه شهر آفتاب چیست؟

یک منبع مطلع در زمینه پشت پرده موضوعات و حواشی راجع به نمایشگاه خودرو تهران به خبرنگاران گفت : نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب زیر مجموعه شهرداری است. این نمایشگاه با وجود کمبود زیر ساخت ها و امکانات میزبان 20 خودروساز سواری و تجاری بود. اما در نهایت دیدیم که منافع نمایشگاه و شهرداری اولویت نبود و از طرفی بعضی مسوولان تازه نمایشگاه از صنعت دیگری به این صنعت وارد شدند و تخصص لازم را ندارند.

پیشرانه ME16 سایپا را بشناسید

زمان اعلام نتایج مرحله دوم فروش خودرو معین شد

سیستم کنترل پایداری ESP اجباری شد / خودروسازان اجرا نمی نمایند!

کیو جی موتور برند لوکس بنلی وارد ایران شد

شروع تست تصادف خودرو در ایران ؛ یورو انکپ در اولین مرکز تست تصادف خاورمیانه

ساینا اس سایپا تست و آنالیز شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!

چرا پلیس نمی تواند جلوی شماره گذاری خودروهای نا ایمن را بگیرد؟

منبع: بیت ران
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2215

به "نمایشگاه خودرو 1402 تهران لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خودرو 1402 تهران لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید